news-background
news-background

کارگردان Tomb Raider 2 در حین قرنطینه یک فیلم ترسناک ساخت

«بن ویتلی» کارگردان «توم ریدر ۲» در طول ۱۵ روز یک فیلم ترسناک تولید کرد.

«بن ویتلی» به زودی بازسازی «ربکا» (دانلود فیلم Rebecca 2020 با لینک مستقیم) را از  نت‌فلیکس پخش و دنباله‌ی «توم ریدر» (دانلود فیلم Tomb Raider با لینک مستقیم) با بازی «آلیسا ویکاندر» را کارگردانی می‌کند، اما پروژه‌ی سوم او تابستان امسال به صورت مخفیانه فیلمبرداری شده است. ویتلی در مصاحبه با «لیتل وایت لایز» تأیید می‌کند که در طول ۱۵ روز در ماه آگست یک فیلم ترسناک کارگردانی کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هرچند ویتلی جزئیاتی در مورد این پروژه‌ی مرموز فاش نمی‌کند، اما آن را فیلمی توصیف می‌کند که در واکنش به بحران کووید-۱۹ تولید شده است. ویتلی می‌گوید: «این را چندین مرتبه گفته‌ام، اما فکر می‌کنم علاوه بر ژانرهای مختلف موضوعات، ژانرهای بودجه هم وجود دارد و این ژانرها شامل بودجه بسیار پایین، بودجه پایین، بودجه متوسط و بودجه بالا می‌شود و تجارب فیلمسازی را کاملاً متفاوت می‌سازد.» او اضافه می‌کند که فیلم ترسناک جدیدش تنها برای «سر عقل ماندن» در حین قرنطینه بوده است.

ویتلی در ابتدای دوران فیلمسازی خود آثار ترسناکی تولید کرده بود و با فیلم «فهرست کشتار» (Kill List) و «بازدیدکنندگان» (Sightseers) بود که به شهرت رسید و سپس فیلم‌هایی جاه‌طلبانه‌تر چون «آتش به اختیار» (Free Fire) و «های رایز» (High Rise) را ساخت. فیلم بعدی او بازسازی «ربکا» با بازی «لیلی جیمز»، «آرمی همر» و «کریستن اسکات توماس» برای نت‌فلیکس است که ۲۱ اکتبر منتشر خواهد شد.

به نظر می‌رسد که هدف ویتلی از این پروژه‌ی کم‌هزینه و مخفیانه تنها تجدید قوا برای دنباله‌ی «توم ریدر» بوده باشد. او در سال ۲۰۱۸ فیلم «توم ریدر» را با ویکاندر ساخت و نقدهای مثبتی دریافت کرد، اما در سراسر دنیا تنها ۲۷۴ میلیون دلار فروخت. ویتلی برای اولین بار دنباله‌ی یک فیلم اکشن پرخرج را می‌سازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید