news-background
news-background

«جیمی فاکس» در Spider-Man 3 دوباره نقش «الکترو» را بازی می‌کند

بازیگر برنده‌ی اسکار اولین بار در «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» در این نقش ظاهر شده بود.

«جیمی فاکس» در «دنیای سینمایی مارول» و قسمت سوم «مرد عنکبوتی» (دانلود فیلم Spider-Man 3 با لینک مستقیم) بار دیگر نقش شخصیت شرور «الکترو» را در مقابل «تام هالند» بازی می‌کند. فاکس اولین بار در «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» (دانلود فیلم The Amazing Spider-Man 2 با لینک مستقیم) در این نقش ظاهر شده بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

قسمت بعدی «مرد عنکبوتی» محصول استودیو‌های مارول و سونی، بر اساس کامیک‌های مارول نوشته‌ی «استن لی» و «استیو دیتکو» ساخته خواهد شد و در حال حاضر برای اکران در ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. «تام هالند» برای سومین بار در فیلم جداگانه‌ی «مرد عنکبوتی» نقش «پیتر پارکر» را بازی می‌کند. او پیش‌تر در فیلم‌های «بازگشت به خانه» (Homecoming) و «دور از خانه» (Far From Home) و چند فیلم دیگر در «دنیای سینمایی مارول» این نقش را بازی کرده بود. انتظار می‌رود در قسمت سوم بازیگران نقش‌های مکمل دو قسمت قبلی از جمله «زندیا» و «ماریسا تومی» نیز بازگردند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اضافه شدن فاکس به قسمت سوم به معنای این است که مارول در حال بازگرداندن شخصیت‌های قبلی دنیای «مرد عنکبوتی» سونی به نسخه‌ی فعلی شخصیت با بازی هالند است. این ایده اولین بار بازی مجدد «جی.کی. سیمونز» در نقش «جی. جونا جیمسون» اجرا شد که در سه‌گانه‌ی «مرد عنکبوتی» با بازی «توبی مگوایر» این نقش را بازی کرده بود. «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» را «مارک وب» کارگردانی کرد و در سراسر دنیا ۷۰۸ میلیون دلار فروخت. این فیلم یکی از سودآورترین عناوین سینمایی سال ۲۰۱۴ شد اما در جلب نظر منتقدین موفق نبود. سونی و مارول اکتبر سال گذشته توافق کردند که شخصیت «مرد عنکبوتی» هالند برای یک فیلم جداگانه و یک فیلم دیگر در «دنیای سینمایی مارول» بازگردد.

«جیمی فاکس» اخیراً در فیلم «پروژه قدرت» (Project Power) ننت‌فلیکس بازی کرده و در انیمیشن «روح» (Soul) پیکسار و دیزنی که ۲۰ نوامبر اکران می‌شود صداپیشگی کرده است. او در سال ۲۰۰۵ برای بازی در فیلم «ری» (Ray) برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید