news-background
news-background

بازگشت سریال The Knick سودربرگ با همکاری «بری جنکینز»

سودربرگ تأیید کرده است که نویسندگان سریال اپیزود اول فصل سوم را با همکاری «بری جنکینز» و «آندره هالند» به نگارش درآورده‌اند.

از مدت‌ها قبل شایعه‌ی احیای سریال «نیک» (دانلود سریال The Knick با لینک مستقیم) به کارگردانی «استیون سودربرگ» که از شبکه‌ی Cinemax پخش شد شنیده می‌شود. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۴ و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۵ روی ایر رفت و شبکه در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که اپیزودهای جدیدی برای آن تولید نخواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اما سودربرگ می‌گوید فصل جدید این درام پزشکی با بازی «کلایو اوون» در نقش یک جراح شناخته‌شده در اوایل قرن بیستم در مراحل اولیه‌ی توسعه است. این فیلمساز می‌گوید فیلمنامه‌ی اپیزود اول این سریال توسط «جک امیل» و «مایکل بگلر» با همکاری «آندره هالند» و «بری جنکینز» به نگارش درآمده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

سودربرگ اضافه می‌کند: «[بری و آندره] ایده‌ای عالی با جک و مایکل در میان گذاشتند. و به نظر می‌رسد که به سرعت در حال پیشرفت است. به تازگی فیلمنامه‌ بی‌نظیر قسمت اول را خوانده‌ام.»

سودربرگ در مورد احتمال کارگردانی جنکینز می‌گوید: «کاملاً موافقم. همه چیز به بری بستگی دارد. به آن‌ها گفته‌ام: «ببینید، من کار خودم را کرده‌ام. سریال را به هر سمت و سویی که می‌خواهید ببرید، موفق باشید.»

این کارگردان در سال ۲۰۱۷ در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ در «ردیت» در مورد کنسل شدن سریال گفته بود: «داستان فصل سوم در سال ۱۹۴۷ روی می‌داد و قرار بود – با پافشاری من – به صورت سیاه‌وسفید فیلمبرداری شود. ممکن است این خواسته سبب لغو شدن سریال شده باشد.» فصل اول و دوم سریال به صورت رنگی تولید شده بود.

سودربرگ وعده می‌دهد که دنباله‌ای نیز برای فیلم «پرنده‌ بلندپرواز» (High Flying Bird) در راه است. آخرین فیلم سودربرگ «لاندرومات» (The Laundromat) با بازی «مریل استریپ» و «گری اولدمن» در سال ۲۰۱۹ از نت‌فلیکس پخش شده است. او در پروژه‌ی بعدی خود (Let The All Talk) نیز دوباره با «مریل استریپ» همکاری کرده است. این فیلم قرار است به زودی از HBO Max پخش شود. سودربرگ اخیراً‌ سریال کوتاه «بی‌سیم» (Wireless) را هم به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی از شبکه‌ی Quibi پخش کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید