news-background
news-background

کاهش دوباره بینندگان Emmy 2020 به پایین‌ترین حد خود در تاریخ برگزاری

مراسم اهدای جوایز امی (دانلود مراسم Emmy Awards 2020 با لینک مستقیم) بار دیگر با کاهش بیننده مواجه شد. بنا بر اعلام «نیلسن»، مراسم امی یکشنبه شب گذشته را تنها ۶.۱ میلیون بیننده ۱۸ تا ۴۹ ساله از شبکه‌ی ABC دیدند. این آمار تا ۱۲ درصد کاهش را نسبت به بینندگان کلی و ۲۵ درصد کاهش را در بینندگان کلیدی سال گذشته نشان می‌داد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سال گذشته این مراسم اهدای جوایز با کاهش بیننده‌ی ۳۳ درصدی مواجه شد و ۶.۹ میلیون بیننده داشت. این در حالی بود که مراسم امی چهار سال گذشته ۱۰.۲ میلیون، ۱۱.۴ میلیون در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ و ۱۱.۹ میلیون در سال ۲۰۱۵ بیننده داشت. آمار بیننده‌ی ۶.۹ میلیونی سال گذشته نزدیک به یک سوم آمار بینندگان امی سال ۲۰۱۳ بود.

امی یکشنبه شب گذشته با اجرای «جیمی کیمل» بنا بر مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد. گفتنی است که امی این هفته باید با مسابقات پربیننده‌ی فوتبال آمریکایی شبکه‌ی NBC و مسابقات حذفی NBA رقابت می‌کرد. علاوه بر این، امسال مراسم فرش قرمزی در کار نبود.

بزرگ‌ترین برنده‌ی مراسم یکشنبه سریال «شیتس کریک» (Schitt's Creek) بود که تمامی جوایز در بخش سریال‌های کمدی را تصاحب کرد. دیگر غافلگیری این مراسم پیروزی «زندیا» در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول در سریال‌های درام بود. او با «جودی کومر» و «الیویا کولمن» برندگان پیشین امی رقابت می‌کرد اما در نهایت جوان‌ترین برنده‌ی تاریخ امی در این شاخه شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید