news-background
news-background

سریال تمدید شده Stumptown به دلیل محدودیت‌های پاندمی کنسل شد

سریال «استامپتون» (دانلود سریال Stumptown با لینک مستقیم) شبکه‌ی ABC که پیش‌تر سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده بود، به دلیل محدودیت‌های پاندمی ویروس کرونا              کنسل شد. این شبکه که زیرشاخه‌ای از کمپانی دیزنی است چهارشنبه ۱۶ سپتامبر اعلام کرد که از تصمیم خود در مورد تولید فصل جدید سریال صرف نظر می‌کند. این سریال با بازی «کوبی اسمالدرز» قرار بود در سال ۲۰۲۱ روی ایر برود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

منابع نزدیک به شبکه می‌گویند این تصمیم بر اساس چند عامل مختلف اتخاذ شده که یکی از آن‌ها مشکل ریبوت داستان برای فصل دوم بوده است. سران شبکه‌ی ABC شورانر جدیدی برای فصل جدید انتخاب و «مونیکا اوسو-برین» (Lost) را با «مت المستد» جایگزین کردند. المستد در فصل اول به همراه «جیسون ریچمن» خالق مجموعه، یکی از شورانرهای سریال بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

تولید فصل دوم هنوز در لس‌آنجلس آغاز نشده بود به این معنا که شبکه نمی‌توانست اپیزودهای جدید را تا آوریل آینده روی ایر ببرد. اگرچه «استامپتون» در استودیوهای داخلی ABC تولید می‌شد اما با این وجود باز هم پروژه‌ی گران‌قیمتی برای فصل بهار به شمار می‌آمد که معمولاً سریال‌های کم-هزینه‌تر روی ایر می‌رود. در مجموع، مشکلات نویسندگی، عقب ماندن از برنامه‌ها و قیمت بالا سبب شد که این درام کنسل شود. ABC به زودی تاریخ پخش سریال‌های خود برای فصل پاییز را اعلام می‌کند.

پیش از «استامپتون» سریال‌های «جامعه» (The Society) و «من با این مشکل دارم» (I'm Not Okay with This) نت‌فلیکس و نیز «متأسفم» (I'm Sorry) شبکه‌ی TBS همگی به دلیل محدودیت‌های پاندمی کرونا کنسل شده بودند.

«استامپتون» یکی از دو سریال درامی بود که در فصل ۲۰۱۹-۲۰ برای فصل دوم تمدید می‌شد. به این ترتیب سریال‌های «برای همیشه» (For Life) و اسپین‌آف «سیاه‌پوست-طور» (Black-ish) تحت عنوان «دورگه-طور» (Mixed-ish) تنها عناوین تلویزیونی جدید شبکه خواهند بود که برای فصل دوم بازمی‌گردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید