news-background
news-background

سریال The Godfather در شبکه Paramount+ ساخته می‌شود

منتقدین از پیش‌درآمد «رچد» (دانلود سریال Ratched با لینک مستقیم) استقبال گرمی به عمل نیاوردند تا بار دیگر ثابت شود که بعضی شخصیت‌ها و فیلم‌ها را باید به حال خود رها کرد. پارامونت این مسئله را به خوبی درک می‌کند و به جای اینکه پیش‌درآمد یا دنباله‌ای برای «پدرخوانده» (دانلود فیلم The Godfather با لینک مستقیم) بسازد، یک سریال درام داستانی و ۱۰ اپیزودی در مورد مراحل تولید فیلم به‌یادماندنی «فرانسیس فورد کاپولا» می‌سازد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ساعاتی پیش گزارش شد که پارامونت شبکه‌ی استریمینگ CBS All Access را به Paramount+ یا پارامونت پلاس تغییر نام می‌دهد و به همین مناسبت سریالی ۱۰ اپیزودی در مورد پشت صحنه‌ی تولید «پدرخوانده» می‌سازد. این سریال یک عنوان مستند نیست و یک درام الهام‌گرفته‌شده از مراحل تولید یکی از بهترین عناوین جنایی تاریخ سینماست. این سریال تحت عنوان «پیشنهاد» (The Offer) با نویسندگی و تهیه‌کنندگی «مایکل تالکین» توسعه پیدا می‌کند که بیشتر با فیلم‌های «تأثیر عمیق» (دانلود فیلم Deep Impact با لینک مستقیم) و «بازیکن» (دانلود فیلم The Player با لینک مستقیم) شناخته می‌شود. او یکی از نویسندگان سریال تحسین‌شده‌ی «فرار از دنمورا» (دانلود سریال Escape at Dannemora با لینک مستقیم) نیز بوده است.

سریال «پیشنهاد» که از تجارب «ال رودی» تهیه‌کننده‌ی «پدرخوانده» الهام گرفته شده، تنها عنوان تلویزیونی پارامونت پلاس نخواهد بود. علاوه بر این سریال، شبکه قرار است عنوان تریلر جدیدی با همکاری «تیلور شرایدن» توسعه دهد. بسیاری او را با فیلم «اگر سنگ از آسمان ببارد» (دانلود فیلم Hell or High Water با لینک مستقیم) می‌شناسند، اما شرایدن سریال پربیننده‌ی «یلو‌استون» (دانلود سریال Yellowstone با لینک مستقیم) را در شبکه‌ی پارامونت (Paramount Network) دارد. سریال جدید شرایدن «شیرزن» (Lioness) نام دارد و در مورد تفنگداری است که مأموریت دارد با دختر یک تروریست رابطه برقرار کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

تاریخ پخش سریال «پیشنهاد» و «شیرزن» هنوز مشخص نیست، اما تغییر نام شبکه‌ی پارامونت پلاس از اوایل سال ۲۰۲۱ صورت می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید