news-background
news-background

«لیو شرایبر» در اقتباس سینمایی از اثر «ارنست همینگوی» بازی می‌کند

«لیو شرایبر» در اقتباس سینمایی از رمان «آنسوی رود میان درختان» (Across the River and Into the Trees) نوشته‌ی «ارنست همینگوی» بازی می‌کند. «تریبیون پیکچرز» و «اکسچینج» اعلام کرده‌اند که فیلمبرداری این پروژه قرار است از ماه آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ونیز ایتالیا صورت بگیرد. «آنسوی رود میان درختان» با حمایت دولت ایتالیا ساخته خواهد شد و از ۱۰ سپتامبر در بازار مجازی جشنواره‌ی فیلم تورنتو به خریداران عرضه می‌شود. دانلود فیلم سینمایی.

شرایبر در فیلم برگرفته از رمان همینگوی نقش «کلونل ریچارد کنت‌ول» را بازی می‌کند، شخصیتی که از دوست همینگوی «کلونل چارلز تی.. لنهام» الهام گرفته شده. در این رمان که سال ۱۹۵۰ عرضه شد، کن‌ول در واپسین روزهای جنگ جهانی دوم در شمال ایتالیا مشغول شکار اردک است و با زنی بسیار جوان‌تر از خودش وارد رابطه‌ی عاشقانه شده. او که از روح و جسمش در جنگ جهانی اول آسیب دیده سعی می‌کند با زوال خود کنار بیاید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«پائولا اورتیز» کارگردان فیلم و «پیتر فلنری» نویسنده‌ی فیلمنامه خواهد بود. دیگر بازیگران فیلم شامل «متاتیلدا دی‌آنجلیس» ایتالیایی که در جشنواره‌ی فیلم برلین سال ۲۰۱۸ برنده‌ی جایزه شد، «لورا موناته» ایتالیایی، «خاویر کامارا» اسپانیایی و «جانکارلو جانینی» ایتالیایی نامزد اسکار خواهد شد.

شرایبر بیشتر به خاطر بازی در سریال «ری داناوان» (دانلود سریال Ray Donovan با لینک مستقیم) شبکه‌ی شوتایم شناخته می‌شود. او در سال ۲۰۰۵ با بازی در تئاتر «گلنگری گلن راس» (Glengarry Glen Ross) برنده‌ی جایزه‌ی تونی شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید