news-background
news-background

«رابرت دنیرو» در Wash Me In The River با «جان مالکوویچ» همبازی شد

«رابرت دنیرو» در سن ۷۷ سالگی همچنان خستگی‌ناپذیرانه به بازیگری ادامه می‌دهد. او سال گذشته در فیلم‌های «ایرلندی» (دانلود فیلم The Irishman با لینک مستقیم) و «جوکر» (دانلود فیلم Joker با لینک مستقیم) ظاهر شد. اما حتی در عصر حکمرانی کووید-۱۹ وقتی چرخ صنعت فیلمسازی به سختی می‌چرخد، دنیرو از پا ننشسته و امسال فیلم «جنگ با پدربزرگ» (دانلود فیلم The War with Grandpa با لینک مستقیم) را عرضه کرده و قرار است به زودی در دو فیلم پرستاره «قاتلین ماه گل» (دانلود فیلم Killers of the Flower Moon با لینک مستقیم) و «گوچی» (Gucci) «ریدلی اسکات» جلوی دوربین رود. او که این روزها پرکارتر از همیشه به نظر می‌رسد به تازگی به فیلم «مرا در رودخانه بشوی» (Wash Me in the River) هم ملحق شده است.

دنیرو در این فیلم در مقابل «کلسن بیکر» (Machine Gun Kelly) و «جان مالکوویچ» بازی می‌کند. کارگردانی فیلم به «رندال امت» سپرده شده تا داستانی با بازی بیکر در نقش یک معتاد به مواد مخدر روایت کند که می‌خواهد از موادفروشی انتقاد بگیرد که موجب مرگ نامزدش شده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

امت می‌گوید: «از همکاری دوباره با دنیرو پس از چندین پروژه از جمله «ایرلندی» به عنوان تهیه‌کننده بسیار خوشحالم. قدردان او هستم که از من به عنوان یک فیلمساز حمایت می‌کند. کلسن همیشه انتخاب اول من برای بازی در این فیلم بوده و جان یکی از الگوهای من از زمان کودکی است. همکاری با آن‌ها رؤیایی بود که به حقیقت پیوست.»

«مرا در رودخانه بشوی» قرار است از ماه نوامبر فیلمبرداری شود. اما پیش از آنکه امت تولید این پروژه را آغاز کند باید «نیمه‌شب در سوئیچ‌گرس» (Midnight in the Switchgrass) را به عنوان اولین فیلم بلندش به اتمام برساند. فیلمبرداری این پروژه در ماه مارس متوقف شد اما به تازگی دوباره آغاز شده و انتظار می‌رود به زودی به پایان برسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۹

به به

نمایش اسپویل
۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۲۰

فیلم های زیادی رو در کارنامه داره در اینده عشقش به سینمارو ثابت کرده عشق فقط بازیگر موردعلاقه خودم تا سینما هست دنیرو هم هست

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۰۶

یعنی اگه دنیرو نباشه سینما هم نیست ؟

نمایش اسپویل