news-background
news-background

سریال The Venture Bros پس از هفت فصل کنسل شد

سریال «برادران ونچر» (دانلود سریال The Venture Bros. با لینک مستقیم) پس از هفت فصل در شبکه‌ی «ادالت سوئیم» به پایان می‌رسد. «کریستفر مک‌کولاک» دوشنبه (۷ سپتامبر) در صفحه‌ی توئیتر خود کنسل شدن سریال را به تأیید رسانده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مک‌کولاک می‌گوید او و نویسندگان مجموعه چند ماه قبل در حال نگارش فیلمنامه‌های فصل هشتم بوده‌اند که متوجه شده‌اند قرار نیست فصل بعدی روی ایر برود. او که از نام مستعار «جکسون پابلیک» در توئیتر استفاده می‌کند می‌نویسد: «متأسفانه، حقیقت دارد: «برادران ونچر» کنسل شده. ما این خبر ناامید‌کننده را چند ماه قبل دریافت کردیم، در حالی که بر روی آنچه که قرار بود فصل هشتم باشد کار می‌کردیم. از شما، هواداران شگفت‌انگیز تشکر می‌کنیم، به خاطر ۱۷ سال حمایت محبت‌آمیز و صبورانه. مثل همیشه دوستتان داریم.»

این درحالی است که شبکه‌ی «ادالت سوئیم» به «ورایتی» می‌گوید در حال بررسی راه‌هایی برای ادامه‌ی داستان با مک‌کولاک و همکار نویسنده‌اش «داک همر» بوده است. این شبکه در بیانیه‌ای که منتشر کرده می‌گوید: «ما نیز خواهان اپیزودهای بیشتری برای «برادران ونچر» هستیم و با جکسون و داک مذاکره می‌کردیم تا روش دیگری برای ادامه دادن داستان پیدا کنیم.»

منابع نزدیک به شبکه به «ورایتی» می‌گویند یکی از راه‌های احتمالی ادامه‌ی سریال انتقال آن به شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس خواهد بود. سازندگان در این خصوص مذاکره کرده‌اند، اما هنوز پیشرفتی حاصل نشده. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«برادران ونچر» یکی از طولانی‌ترین عناوین اریجینال شبکه‌ی «ادالت سوئیم» بود که هفت فصل آن طی ۱۷ سال روی ایر رفت. قسمت اول آن در سال ۲۰۰۳ پخش شده بود و هواداران آن معمولاً برای دیدن اپیزودهای جدید دو یا سه سال منتظر می‌ماندند. آخرین اپیزود سریال در سال ۲۰۱۸ روی ایر رفته است. سریال داستان‌هایی در مورد خانواده‌ی ونچر روایت می‌کند که دو برادر نوجوان بی‌کفایت به نام‌های دین و هنک، پدر دانشمندشان راستی، و بادیگارد خانوادگی‌شان براک سمپسون می‌شود.

مک‌کولاک و همر علاوه بر نویسندگی، در نقش چندین شخصیت سریال صداپیشگی کرده‌اند. «جیمز اوربانیاک» دیگر صداپیشه‌ی سریال نیز به کنسل شدن آن در توئیتر واکنش نشان داده است: «سریال «برادران ونچر» نیز مانند همه‌ی سریال‌های دیگر کنسل شد. قسمت اول آن ۱۷ سال قبل روی ایر رفت، و این یعنی سریال به اندازه‌ی کافی بزرگ شده‌ بود که رأی دهد. یکی از بهترین موهبت‌های زندگی و شغل من بود. هواداران آن در یک کلام بهترین بودند. از همه شما قدردانی می‌کنم. زنده باد گروه ونچر!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۲۴

چقدر حیف شد.

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۳۴

چه حیف باحال بود واقعا خداکنه اچ بی او یا نمیدونم نتفلیکس و هولویی کسی بخره ادامشو بسازه یا حداقل تمومش کنن درست حسابی مثل سنس ایت

نمایش اسپویل