news-background
news-background

تمایل «مایک فلنگان» به کارگردانی فیلم The Dark Tower

نویسندگان و کارگردانان بسیاری تا به حال تلاش کرده‌اند تا کتاب «برج تاریک» «استیون کینگ» را بسازند اما هیچ یک موفق نبوده‌اند. «مایک فلانگان» به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دوست دارد اقتباسی از این کتاب بسازد. فلانگان تا کنون دو اقتباس موفق از کتاب‌های «بازی جرالد» (دانلود فیلم Gerald’s Game با لینک مستقیم) و دنباله فیلم مشهور «درخشش» (دانلود فیلم Shining با لینک مستقیم)، «دکتر اسلیپ» (دانلود فیلم Doctor Sleep با لینک مستقیم) «استیون کینگ» ساخته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در مصاحبه‌ای با کارگردان «مایک گریس» در جشنواره بین‌المللی فیلم فانتزیا ۲۰۲۰، فلانگان در جواب به اینکه دوست دارد چه فیلمی را در آینده بسازد گفت: «پاسخ من به این سؤال با پاسخ بسیاری از طرفداران «استیون کینگ» یکی است. پروژه آرزوهای من ساخت کتاب «برج تاریک» (دانلود فیلم  The Dark Tower با لینک مستقیم) است. این کار مثل رسیدن به جام مقدس است. این کتاب واقعاً یک چالش است... افراد بسیار با استعدادی تا کنون برای ساخت این کتاب روح، خون و عرق ریخته‌اند... من هم دوست دارم در این چالش حضور داشته باشم. نمی‌دانم چطور این اتفاق قرار است بیفتد، یا حتی اگر این اتفاق بیفتد. این کتاب، واقعاً ترسناک است. حتی فکر به برداشتن قدم‌های اولیه هم ترسناک است.»

بزرگان هالیوود سال‌ها است که برای ساخت این کتاب تلاش می‌کنند. «جی جی آبرامز» و «دیمون لیندلوف» مدتی پیش این پروژه را آغاز کردند سپس «ران هاوارد» مسئولیت آن را بر عهده گرفت و نقش «رولاند دسچین» را به «خاویر باردم» داد. هاوارد تصمیم داشت این کتاب را به یک سه‌گانه تبدیل کند و داستان اولیه را نیز در طی یک مینی سریال توضیح دهد اما تأمین بودجه پروژه مشکل ساز شد. در نهایت «نیکلای آرسل» پروژه هاوارد را به صورتی ساده‌تر با بازی «ادریس البا» و «متیو مک‌کانهی» ساخت اما فیلم با شکست مواجه شد. «گلن ماتزارا» سازنده سریال «مردگان متحرک» (دانلود سریال The Walking Dead با لینک مستقیم) یک سال را صرف ساخت سریالی برای این کتاب برای شبکه آمازون کرد اما پروژه پس از پایلوت کنسل شد.

فلانگان در حال حاضر مشغول ساخت ادامه سریال «تسخیر خانه هیل» (دانلود سریال The Haunting of Hill House با لینک مستقیم) به نام «تسخیر عمارت بلای» (دانلود سریال The Haunting of Bly Manor با لینک مستقیم) برای شبکه نتفلیکس است. او همچنین در مراحل آغازین ساخت سریال ترسناک «عشای ربانی نیمه شب» (Midnight Mass) برای همین شبکه است. اگرچه فلانگان بارها ثابت کرده که در ساخت فیلم‌های اقتباسی تبحر دارد بنابراین طرفداران «برج تاریک» امیدوار باشید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید