news-background
news-background

سریال NOS4A2 پس از دو فصل کنسل شد

شبکه‌ی AMC اعلام کرد که فصل سوم سریال ترسناک و فراطبیعی «نوسفراتو» (دانلود سریال NOS4A2 با لینک مستقیم) را تولید نخواهد کرد. «جیمی اوبرایان» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال در صفحه‌ی توئیترش کنسل شدن پروژه را تأیید کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اوبرایان می‌نویسد: «خوب دوستان، هفته‌ی گذشته از ای‌ام‌سی شنیدم. ما فصل سوم سریال را نخواهیم ساخت. غم‌انگیز است، اما خوشحالم که دست کم توانستیم داستان رمان فوق‌العاده‌ی «جو هلی» را به پایان ببریم... تبریک عرض می‌کنم به تمامی اعضای گروه بی‌نظیرمان در این دو فصل عجیب و شگفت‌انگیز. دلم برای دیدن همگی شما در «لیتل رودی» تنگ خواهد شد، اما به‌شدت افتخار می‌کنم به کاری که به اتفاق هم انجام دادیم.»

شبکه‌ی AMC نیز با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفته است: «کریسمس‌لند ممکن است تا ابد پابرجا باشد، اما سریال «نوسفراتو» با فصل دوم به پایان می‌رسد. از «جیمی اوبرایان»، «جو هیل» و تمامی عوامل و بازیگران دو فصلی اثری الهام‌بخش، وحشت‌آور و سراسر جذاب و ماندگار بود قدردانی می‌کنیم. و متشکریم از هواداران به خاطر همراهی‌شان با سریال.»

سریال «نوسفراتو» در فصل اول آمار بینندگان خوبی به جا گذاشت، اما در فصل دوم دچار کاهش مخاطب شد. فصل دوم در هر اپیزود به صورت میانگین ۸۰۰ هزار بیننده داشت که ۳۵۰ هزار عدد از آن را مخاطبین ۲۵ تا ۵۴ ساله تشکیل می‌دادند. این آمار نزدیک به ۵۰ درصد نسبت به فصل اول کاهش را نشان می‌داد، در حالی که همزمان از شبکه‌های AMC و BBC America روی ایر می‌رفت.

سریال از رمان پرفروش هیل در مورد «ویک مک‌کوئین» با بازی «اشلی کامینگز» اقتباس شد، زنی جوان که کشف می‌کند دارای استعدادهای ماورائی است. این کشف او را در مقابل «چارلی منکس» با بازی «زکری کوئینتو» قرار داد که از روح کودکان تغذیه می‌کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید