news-background
news-background

فیلم «گشت ارشاد ۳» در راه است

به نقل از روابط عمومی پروژه‌ی سینمایی «گشت ارشاد ۳» ، فیلمبرداری این فیلم که سومین قسمت از مجموعه‌ی گشت ارشاد به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد، به پایان رسید. فیلمبرداری آخرین ساخته‌ی سعید سهیلی که از اواخر خرداد ماه  با حضور مسعود کیمیایی کلید خورده بود، سرانجام پس از ۲ ماه به پایان رسید. با توجه به اینکه قرار بود بخش‌هایی از این فیلم در شهر مشهد فیلمبرداری شود، اما به دلیل عدم همکاری‌های لازم مسئولان شهر مشهد ، این امر صورت نگرفت و در نهایت فیلمبرداری در تهران به پایان رسید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گفته می‌شود فیلمبرداری «گشت ارشاد ۳» با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است و بازیگران، سازندگان و تمامی گروه با رعایت کامل اصول ایمنی و حفظ کامل پروتکل های بهداشتی، پروژه را به اتمام رساندند و هیچ‌کدام به بیماری کرونا مبتلا نشده‌اند.

و اما در ادامه‌ی گزارشات، مسئول روابط عمومی پروژه افزود، پس از پایان فیلمبرداری به زودی مراحلی فنی فیلم آغاز می‌شود و «گشت ارشاد ۳» با بهبود شرایط، راهی اکران عمومی در سینماها خواهد شد.

از بازیگرانی که در سومین قسمت از مجموعه‌ی گشت ارشاد ساخته‌ی سعید سهیلی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، ریحانه پارسا، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، علیرضا خواجه نیا و امیر جعفری اشاره کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اولین قسمت از این مجموعه در سال ۹۰ ساخته شد و  داستان سه جوان جنوب شهری با نام‌های عطا، حسن و عباس بود که برای به دست آوردن پول و گذران زندگی دست به کارهای خلاف می‌زدند من جمله سوءاستفاده از عنوان گشت ارشاد.

و اما در پی موفقیت اولین قسمت، سعید سهیلی بر آن شد تا قسمت دوم این فیلم را در سال ۹۵ جلوی دوربین ببرد. قسمت دوم هم با همان ترکیب اصلی بازیگران قسمت اول، یعنی حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی و همین‌طور اضافه شدن  بهاره افشاری، ترلان پروانه و سارا سهیلی به داستان، ساخته شد. داستان گشت ارشاد ۲، روایت پنج سال پس از اتفاقات قسمت اول بود. عباس و حسن که با انواع و اقسام خلاف‌ها راهی زندان شده بودند، حالا از زندان بیرون می‌آیند. از جهتی عطا که در قسمت اول به کما رفته بود،  زنده می‌ماند. اما بعد بیرون آمدن از کما، توانایی پیشگویی کردن را پیدا می‌کند و حالا بدل می‌شود به منبع درآمد جدیدِ گروه.

و اما درباره‌ی قسمت سوم گفته می‌شود این فیلم به داستان حسن و عطا می‌پردازد که پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردند و به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها روی می‌آورند و بعد از مدتی سودای خوانندگی به سراغتان می‌آید و رهایشان نمی‌کند تا آن که تصمیم می‌گیرند یک آلبوم موسیقی منتشر کنند. و از طرفی برای انتشار این آلبوم به سرمایه نیاز دارند که در شرایط فعلی‌شان به لحاظ مالی در تنگنا قرار گرفته‌اند. پس از این جریان تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌دار بزرگ در لواسان بروند و او را بدرند ولی پس از مدتی با این زمین‌دار دوست می‌شوند و او هم تصمیم می‌گیرد از آن‌ها حمایت کند و تمام هزینه‌ی تولید آلبوم موسیقی‌شان را متقبل شود و  در این مسیر اما اتفاقات گوناگونی رخ می‌دهد که هر سه آنها را دچار دردسرهای بزرگی می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲

حمید فرخ نژاد که توش نیست معلومه که مسخره باید باشه

نمایش اسپویل