news-background
news-background

DC FanDome: اولین تصاویر از «ازرا میلر» در فیلم The Flash

در فیلم جدید «فلش» خود «بروس وین» برای «بری آلن»‌ لباس جدید ساخته است.

 

فیلم اختصاصی برادران وارنر برای شخصیت «فلش» (دانلود فیلم The Flash 2022 با لینک مستقیم) مسیر درازی را برای تولید پیموده، اما در پنل این عنوان در رویداد مجازی «دی‌سی فن‌دوم» تأکید شد که پروژه در حال پیشرفت است و تابستان سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. «ازرا میلر» که قرار است دوباره نقش «فلش» را بازی کند در این رویداد به همراه «اندی موشتی» کارگردان، «باربارا موشتی» تهیه‌کننده، و «کریستینا هادسن» نویسنده حاضر شد. کانسپت آرت فیلم و لباس جدید «فلش» را که توسط «بروس وین» با بازی «بن افلک» ساخته ساخته شده در این رویداد رونمایی شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

میلر اولین بار در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (دانلود فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice با لینک مستقیم) در نقش «بری آلن/فلش» ظاهر شد و حضور کوتاهی در آن داشت. این شخصیت نقشی پررنگ‌تر در «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) ایفا کرد. برادران وارن اکتبر سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که فیلم جداگانه‌ای برای «فلش» با همکاری میلر تولید خواهد کرد و هوادارن از آن پس شاهد بودند که فیلمسازانی به پروژه ملحق و مدتی بعد به علت وجود اختلاف نظر یا برنامه‌های فشرده‌شان از آن جدا شدند. «فیل لرد» و «کریس میلر»، «گرگ برلانتی»، «ریک فامویوا» و «جان فرانسیس دیلی» و «جاناتان گلدستین» سازندگان «شب بازی» (دانلود فیلم Game Night با لینک مستقیم) از جمله این فیلمسازان بودند.

با موفقیت «آن» (دانلود فیلم It با لینک مستقیم)، برادران وارنر «اندی موشتی» کارگردان آن فیلم ترسناک را برای پروژه‌ی «فلش» برگزید و نگارش فیلمنامه را به هادسن سپرد که سابقه‌ی نویسندگی در «پرندگان شکاری» (دانلود فیلم Birds of Prey با لینک مستقیم) را دارد. موشتی ژانویه گذشته تأیید کرد که برای این فیلم از خط داستانی محبوب «فلش‌پوینت» الهام گرفته است.

در این داستان، «بری آلن» به دنیاهای موازی سفر می‌کند و به همین علت است که «مایکل کیتون» دوباره می‌تواند نقش «بروس وین/بتمن» را بازی کند. کیتون در فیلم‌های «بتمن» و «بتمن بازمی‌گردد» ساخته‌ی «تیم برتون» این نقش را بازی کرده بود. در فیلم «فلش»، بری وارد دنیای فیلم‌های برتون خواهد شد و با «بتمن» کیتون که سالخورده‌تر شده ملاقات می‌کند.

هفته‌ی گذشته در آستانه‌ی برگزاری رویداد «دی‌سی فن‌دوم» گزارش شد که «بن افلک» نیز برای بازی در نقش «بتمن» در فیلم «فلش» بازخواهد گشت. افلک در فیلم «لیگ عدالت» مقابل میلر بازی کرده بود. این در حالی است که افلک در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی با نقش «بتمن» و کارگردانی فیلم جداگانه‌ی آن که اکنون به «مت ریوز» سپرده شده وداع کرده بود.

برادران وارنر «فلش» را ۱ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید