news-background
news-background

کووید-۱۹ موجب کنسل‌ شدن سریال‌های The Society و I Am Not Okay With This نت‌فلیکس شد؛ واکنش عوامل

نت‌فلیکس از تصمیم خود برای تولید فصل دوم سریال «جامعه» (دانلود سریال The Society با لینک مستقیم) صرف نظر کرد. این درام نوجوانانه که فیلمبرداری آن تحت تأثیر کووید-۱۹ قرار گرفته بود کنسل خواهد شد و فصل دوم آن به تولید نمی‌رسد. نت‌فلیکس علاوه بر این «جامعه»، سریال تاریخی «من با این مشکل دارم» (دانلود سریال I Am Not Okay With This با لینک مستقیم)‌ را هم پس از یک فصل کنسل اعلام کرده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

سریال «جامعه» تابستان گذشته سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده بود و باید اواخر سال ۲۰۲۰ روی ایر می‌رفت. فیلمبرداری پروژه قرار بود از ماه سپتامبر امسال ادامه پیدا کند. اما منابع نزدیک به شبکه مدعی‌اند که ابهام در مورد تاریخ تولید و در دسترس نبودن بازیگران پرشمار، و نیز افزایش بودجه‌ی غیرمنتظره‌ی آن به علت شیوع ویروس کرونا، نت‌فلیکس را وادار به لغو این دو سریال کرده است. این در حالی است که هر دو سریال با استقبال مخاطبین و منتقدین همراه شده بودند.

نت‌فلیکس با انتشار بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: «ما این تصمیم سخت را اتخاذ کردیم که فصل دوم این سریال‌ها را تولید نکنیم. این تصمیمات متأسفانه به علت شرایط به وجود آمده به دنبال کووید گرفته شد. ما از سازندگان سریال‌ها از جمله «جاناتان انتویسل»، «کریستی هال»، «شان لیوای»، «دن لوین»، «دن کوئن» و «جاش بری» در کمپانی «۲۱ لپس» برای «من با این مشکل دارم»؛ و «کریس کیسر»، «مارک وب» و «پاولینا هاتوپیس» برای «جامعه»؛ و تمامی نویسندگان، بازیگران و عوامل که این سریال‌ها را برای مشترکین ما در سراسر دنیا ساختند قدردانی می‌کنیم.»

پیش‌بینی شده است که شبکه‌های دیگر پس از چندین ماه وقفه تصمیمات مشابهی در مورد پروژه‌های تلویزیونی بگیرند، چرا که بازگشت به فیلمبرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به معنای افزایش هزینه‌ها خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال «جامعه» به نویسندگی «کریس کیسر» و بازی «کاترین نیوتن» برداشت مدرنی از «سالار مگس‌ها» (Lord of the Flies) توصیف شده بود و داستانی در مورد گروهی از نوجوانان روایت می‌کرد که به شکل مرموزی به شهری مشابه محل زندگی‌شان در نیو اینگلند منتقل شده بودند بی‌آنکه در آن اثری از والدین‌شان باشد. آزادی آن‌ها در این مکان هم لذت‌بخش است و هم بسیار خطرناک. آن‌ها می‌کوشند بفهمند چه اتفاقی برای‌شان افتاده و چگونه باید به خانه بازگردند.

دیگر بازیگران سریال «گیدین آدلون»، «شان بردی»، «ناتاشا لیو بوردیزو»، «الیویا دی‌جونگ»، «الکس فیتزالان»، «گریس ویکتوریا کاکس»، «امیلیو گارسیا سانچز» و «لیویا نیکانن» بودند. کیسر و «مارک وب» شورانرهای این مجموعه‌ی تلویزیونی بودند.

سریال «من با این مشکل دارم» به نویسندگی «جاناتان انتویسل» و «کریستی هال» از رمانی مصور نوشته‌ی «چارلز فورسمن» اقتباس شده بود و در مورد دختر نوجوانی بود که آزمون‌ها و محنت‌های دوران دبیرستان را از سر می‌گذراند، و همزمان با مسائل پیچیده‌ی خانوادگی و بلوغ و نیز ابرنیروهایی که از اعماق وجودش در حال بیدار شدن بودند مواجه می‌شد.

«کاترین نیوتن» ستاره‌ی سریال «جامعه» به دنبال کنسل شدن سریال در روز جمعه، تصویری از خود در صفحه‌ی توئیترش منتشر کرد و نوشت: «به سریال افتخار می‌کنم.» او سپس در صفحه‌ی اینستاگرامش ویدیویی زنده از خود به اشتراک گذاشت و به همراه هم‌بازی خود «گیدین آدلون» مستقیماً با هواداران گفتگو کرد. او در این ویدیو گفت که به‌شدت «دلشکسته» شده. آدلون اضافه می‌کند: «قطعاً کمی ناراحت‌کننده است... اما گاهی اوقات چنین مسائلی پیش می‌آید. کاری از دست ما بر نمی‌آید.»

نیوتن می‌گوید: «ما می‌خواستیم علی‌رغم پاندمی فصل دوم را فیلمبرداری کنیم. همه‌چیز نوشته شده بود. باورم نمی‌شود. همگی ما منتظر بودیم به محل فیلمبرداری بازگردیم. فکر می‌کردیم خیلی زود برمی‌گردیم.» او در مورد قسمت پایانی فصل اول نیز می‌گوید:‌ «متأسفم که شما را با آن گره داستانی رها می‌کنیم. قرار نبود اینگونه شود. غمگینم. «جامعه» را خیلی دوست داشتم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۹:۴۶

سریال ... I am not نباید کنسل میشد. دلم براش تنگ میشه. حیف شد. سوفیا لیلیس خیلی خوب بازی میکرد.

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۲۱:۵۱

شدیدا باهات موافقم... پیش بینی شده بود تو فصل های بعد پیشرفت بیشتری هم میکنه. حیف.

نمایش اسپویل