news-background
news-background

تریلر جدید بازسازی Utopia با بازی «ساشا لین» و «جان کیوسک»

کسی در مورد اینکه تقریباً تمامی داستان‌های کتاب‌های مصور تخیلی‌اند مخالفتی ندارد. سوپرمنی در دنیای واقعی وجود ندارد و کاپیتان آمریکا تنها به دنیای مارول محدود می‌شود. اما چه می‌شود اگر یک کتاب مصور اسرار پنهان جامعه را پیش‌بینی کرده باشد؟ سریال جدید «یوتوپیا» (دانلود سریال Utopia 2020 با لینک مستقیم) آمازون به نویسندگی «گیلین فلین» بر اساس یک عنوان تلویزیونی بریتانیایی به همین نام، دقیقاً همین کارکرد را دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«یوتوپیا» آمازون داستانی در مورد گروهی از هواداران کتاب‌های کامیک روایت می‌کند که کشف می‌کنند داستان‌های روایت‌شده در این کتب حقیقت دارد و این یعنی دنیا در آستانه‌ی نابودی است. اما چه کسی حاضر است این ادعای تئوری توطئه را از مشتی هوادار بپذیرد؟

به نظر می‌رسد که سریال با یک پاندمی هم سر و کار خواهد داشت. هرچند سریال ماه‌ها پیش از شیوع کووید-۱۹ فیلمبرداری شده، اما نشان می‌دهد که ایده‌ی یک پاندمی که می‌تواند سیاره‌ی زمین را به نابودی بکشاند واقعی است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«جان کیوسک»، «رین ویلسون»، «اشلی لاثورپ»، «دن بیرد»، «جسیکا روث»، «دسمین بورگس»، «جاوون والتون» و «ساشا لین» از جمله بازیگران این بازسازی آمریکایی‌ خواهند بود. فلین خالق سریال با نویسندگی برای فیلم «دختر گمشده» (دانلود فیلم Gone Girl با لینک مستقیم) به کارگردانی «دیوید فینچر» شناخته می‌شود. این پروژه در واقع بی ارتباط با فینچر نیست، چرا که او در مقطعی قرار بود بازسازی آمریکایی «یوتوپیا» را برای اچ‌بی‌او بسازد.

«یوتوپیا» ۲۵ سپتامبر (۴ مهر ماه ۱۳۹۹) از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید