news-background
news-background

نت‌فلیکس تاک-شوی Patriot Act With Hasan Minhaj را کنسل کرد

نت‌فلیکس فصل هفتم تاک-شوی «کنش میهن‌پرستانه با حسن منهاج» (دانلود سریال Patriot Act With Hasan Minhaj با لینک مستقیم) را تولید نمی‌کند. منهاج سه‌شنبه در صفحه‌ی توئیتر خود تأیید کرد که این شوی تلویزیونی کنسل شده است: «عجب مسیری. سریال به پایان راه رسید. با بهترین نویسندگان، تهیه‌کنندگان، محققین، و انیماتورهای حاضر در این صنعت کار کردم. دو فرزندم در طول این سریال به دنیا آمدند و بزرگ شدند. از نت‌فلیکس تشکر می‌کنم و تمام کسانی که سریال را نگاه کردند. حالا وقت آن رسیده که این مانیتورها را به «بست بای» پس دهم.»

نت‌فلیکس ۳۹ اپیزود از این سریال را در قالب شش فصل به تولید رساند و از اکتبر سال ۲۰۱۸ تا ژوئن سال ۲۰۲۰ روی ایر برد. شبکه در ابتدا سفارش ساخت ۳۲ اپیزود را صادر کرده بود اما دسامبر سال ۲۰۱۹ هفت اپیزود دیگر را هم تأیید کرد. اپیزود نهایی ۲۶ ژوئن گذشته روی ایر رفت و قرار است به همراه تمامی اپیزوهای دیگر در نت‌فلیکس باقی بماند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

این تاک-شوی کمدی که برنده‌ی جایزه‌ی «پیبادی» شده، موضوعات سیاسی و فرهنگی را به واسطه‌ی مهارت منهاج در طنزپردازی و قصه‌گویی بررسی می‌کرد. «کنش میهن‌پرستانه» اکتبر سال ۲۰۱۸ جنجال آفرید وقتی که نت‌فلیکس یکی از اپیزودهای انتقادآمیز آن در مورد عربستان سعودی را حذف کرد. منهاج به این اقدام شبکه معترض شد و «جیم مارگولیس» به عنوان شورانر برنامه را ترک کرد.

نت فلیکس مارس سال ۲۰۱۸ با منهاج قرارداد بست، وقتی که به تازگی از «شوی روزانه» (دانلود سریال The Daily Show با لینک مستقیم) شبکه‌ی Comedy Central جدا شده بود. منهاج آخرین کمدینی بود که سال ۲۰۱۴ توسط «جان استورات» مجری سابق «شوی روزانه» استخدام شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید