news-background
news-background

اعتراف ستاره Game of Thrones: حاضرم پتیشن بازسازی فصل پایانی را امضاء کنم

پس از گذشت یک سال، «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) همچنان یکی از بحث‌برانگیزترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است. اپیزودهای پایانی با واکنش منفی هواداران و منتقدین همراه شد و حتی کمپینی برای بازسازی فصل هشتم به راه افتاد. «چارلز دنس» یکی از ستارگان سریال به تازگی در مصاحبه با «پاپ‌کالچر» فاش کرده است که حاضر است چنین پتیشنی را برای بازسازی قسمت‌های پایانی امضاء کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

دنس که در سریال نقش «تایوین لنیستر» را بازی کرده و پیش‌تر هم در مورد فصل هشتم ابراز نارضایتی کرده بود، با وجود اینکه می‌گوید چیزی درباره‌ی کمپین هواداران نشنیده اما حاضر است از آن حمایت کند. دنس می‌گوید: «اگر پتیشنی وجود داشته باشد حاضرم آن را امضاء کنم.»

دنس توضیح می‌دهد که علی‌رغم نارضایتی‌اش از فصل پایانی از مشارکت در تولید «بازی تاج‌وتخت» لذت برده و پس از فصل چهارم و کشته شدن شخصیتش به دیدن سریال ادامه داده. او با خنده می‌گوید: «حتی بعد از اینکه در مستراح کشته شدم از دیدن سریال نکشیدم. زیرا فکر می‌کردم که سریال فوق‌العاده‌ای است. خوش‌شانس بودم که در آن سهمی داشتم. عاشقش بودم؛ دوست داشتم سرانجام این شخصیت‌ها را بدانم! می‌دانم که پایان سریال بسیاری را راضی کرد و بسیاری دیگر را نومید، متأسفانه من جزو دسته‌ی دوم هستم.»

«نیکلای-کاستر والدو» که در سریال نقش «جیمی لنیستر» را بازی می‌کرد نیز اخیراً به شوخی گفته بود که حاضر است به چنین کمپینی کمک مالی کند.

از سوی دیگر «کیت هرینگتن» ستاره‌ی دیگر «بازی تاج‌وتخت» در نقش «جان اسنو» سال گذشته گفته بود که اهمیتی به انتقادات در مورد فصل هشتم نمی‌دهد. او در مصاحبه با مجله‌ی «اسکوایر» در پاسخ به این پرسش که آیا فشار مضاعف هنگام تولید فصل هشتم احساس می‌کرده یا نه گفته بود: «اینکه چه حسی نسبت به سریال دارم در حال حاضر گستاخانه است. به نظر من مهم نیست در مورد این فصل چه می‌گویند – در ضمن نمی‌خواهم به منتقدین بی‌حرمتی کنم – اما منتقدینی که چند ساعت صرف نوشتن می‌کنند و در مورد آن حکم [منفی] صادر می‌کنند می‌توانند بروند به جهنم. چون من می‌دانم که برای این فصل چقدر زحمت کشیده شده. من می‌دانم که چه فشار زیادی به افراد وارد شده و من می‌دانم که برای این سریال چند شب بی‌خوابی کشیده‌ شده. علتش این است که سریال برای‌شان مهم بوده، شخصیت‌ها برای‌شان مهم بوده، داستان برای‌شان مهم بوده. ناامید نشدن مردم برای‌شان مهم بوده. حالا اگر مردم احساس می‌کنند که سریال ناامیدشان کرده من هیچ اهمیتی نمی‌دهم – چون همه نهایت تلاش‌شان را کردند. این احساسی است که نسبت به فصل هشتم دارم. در نهایت ما بازیگران بزرگ‌ترین هوادار سریال هستیم، و به نحوی برای خودمان در آن بازی کرده‌ایم. راستش همین قدر از ما برمی‌آمد. من خوشحالم که سریال را به پایان رساندیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۰۶

تقریبا بازی همه شون خوب بود ولی جذبه فوق العاده چارلز دنس توی گیم آو ترونز یک چیز دیگه اس. واقعا خیلی عالی نقش رو بازی کرد

نمایش اسپویل
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ۰۶:۱۸

همچون فصل آخر House of Cards زباله بود. باید بکوبن از اول بسازند.

نمایش اسپویل
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۰۳

هر وقت حرفش پیش میاد آدم افسوس میخوره ...

نمایش اسپویل