news-background
news-background

تریلر Blackbird: با بازی سوزان سراندن و کیت وینسلت

گاهی برای جلب توجه ترکیب چند بازیگر کافی است. فیلم «پرنده سیاه» (دانلود فیلم Blackbird با لینک مستقیم) که درامی خانوادگی است و تریلر آن به تازگی منتشر شده، دارای چنین خصوصیتی است. داستان کمی آشنا به نظر می‌رسد و تازگی ندارد اما چگونه می‌توان در برابر بازیگرانی چون «سم نیل»، «سوزان سراندن»، «کیت وینسلت»، «میا واشیکفسکا»، «رین ویلسون» و «لیندزی داکن» مقاومت کرد؟ «پرنده‌ سیاه» در مورد خانواده‌ی «لیلی» با بازی سراندن است، زنی که سال‌ها با یک بیماری مبارزه کرده و وقتی که تصمیم می‌گیرد به زندگی خود خاتمه دهد، دوستان و خویشانش را فرامی‌خواند تا با آن‌ها وداع کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

لیلی و پل با بازی «سم نیل» نزدیکان‌شان را به خانه‌ای ساحلی دعوت می‌کنند تا پس از آخرین گردهمایی لیلی به مبارزه‌ی خود با بیماری ای‌ال‌اس پایان دهد. این زوج برای یک آخر هفته‌ی لذت‌بخش برنامه‌ریزی می‌کنند اما مشکلات مدفون‌شده میان لیلی و دخترانش با بازی «کیت وینسلت» و «میا واشیکفسکا» پدیدار می‌شود.

هرچند فیلم یادآور «وداع» (دانلود فیلم The Farewell با لینک مستقیم) فیلم تحسین‌شده‌ی سال گذشته سال گذشته و حتی «نامادری» (دانلود فیلم Stepmom با لینک مستقیم) خود سراندن است، اما تریلر فیلم وعده‌ی بازی‌های دلچسبی از سوی بازیگران را می‌دهد. این فیلم سال گذشته در جشنواره‌ی تورنتو اکران شد و تحسین منتقدین را به دنبال داشت.

«پرنده‌ سیاه» ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۹) اکران خواهد شد و همزمان به پلتفرم‌های دیجیتال می‌آید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید