news-background
news-background

تریلر جدید Scare Me با بازی «آیا کش»

«جاش روبن» و «آیا کش» در تریلر فیلم ترسناک «مرا بترسان» (دانلود فیلم Scare Me با لینک مستقیم) تلاش می‌کنند تا با داستان‌های ترسناک همدیگر را بترسانند. دو غریبه در حالی که در کلبه‌ای بدون برق در زمان طوفان گیر افتاده‌اند، برای یکدیگر داستان‌های ترسناک تعریف می‌کنند. در این شرایط چه مشکلی ممکن است رخ دهد؟ «مرا بترسان» در جشنواره ساندنس امسال روی پرده رفت و در روز ۱ اکتبر (۱۰ مهر) عرضه خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در «مرا بترسان»، «فرد» با بازی «جاش روبن» یک مسئول تبلیغات است که از زندگی‌اش خسته شده و به کلبه‌ای می‌رود تا روی نوشتن اولین رمانش تمرکز کند. او روزی که برای دویدن به جنگل اطراف کلبه می‌رود با فنی با بازی «آیا کش» یک نویسنده موفق در ژانر ترسناک روبه‌رو می‌شود. در زمان قطعی برق، فنی فرد را مجبور به گفتن یک داستان ترسناک می‌کند. در حالی که طوفان شروع می‌شود آن‌ها به گفتن داستان‌های ترسناک ادامه می‌دهند و فرد با ترس بزرگش رو به رو می‌شود: اینکه فنی داستان‌گوی بهتری است. تنش بین آن‌ها زمانی که «کریس رد» یک طرفدار ژانر ترسناک پس از آوردن پیتزا به آن‌ها می‌پیوندد.

ژانر ترسناک کمدی، ژانر دشواری برای فیلم‌سازان است. در بیشتر مواقع فیلم‌سازان این ژانر به جنبه کمدی بیشتر از ترسناک توجه می‌کنند و تعادل فیلم را به هم می‌زنند. از بهترین فیلم‌های این ژانر می‌توان به «گرگ نمای آمریکایی در لندن» (دانلود فیلم An American Werewolf in London با لینک مستقیم) به کارگردانی «جان لندیس» و «شاونِ می‌میرد» (دانلود فیلم Shaun of the Dead با لینک مستقیم) به کارگردانی «ادگار رایت» اشاره کرد. «جاش روبن» کارگردانی و نویسندگی فیلم «مرا بترسان» را نیز بر عهده دارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۳۱

این اقاهه همونی که تو ویدیو های کالج هیومر هست نیست؟

نمایش اسپویل