news-background
news-background

«لیندا مانز» ستاره فیلم Days of Heaven در سن ۵۸ سالگی درگذشت

«لیندا مانز» که به خاطر بازی در فیلم‌های «روزهای بهشت» (دانلود فیلم Days of Heaven با لینک مستقیم) به کارگردانی «ترنس مالیک» و «غیرمنتظره» (دانلود فیلم Out of Blue با لینک مستقیم) «دنیس کوپر» شناخته می‌شد، پنجشنبه ۱۴ آگست در سن ۵۸ سالگی از دنیا رفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پسر او «مایکل گاتری» با راه‌اندازی صفحه‌ای در «گوفاندمی» برای دریافت کمک‌های مالی، اعلام کرده است که بازیگر پس از مبارزه با سرطان ریه درگذشته است. او می‌نویسد: «لیندا ۱۴ آگست پس از مبارزه با سرطان ریه و ذات‌الریه از دنیا رفت. او از خود یک همسر، دو پسر و سه نوه باقی گذاشت که همگی او را عاشقانه دوست داشتند و به‌شدت دلتنگش شده‌اند. لیندا همسری مهربان، مادری بامحبت، مادربزرگی شگفت‌انگیز و دوستی فوق‌العاده بود که از سوی بسیاری دوست داشته می‌شد. روحت در آرامش باد. دوستت داریم، مادر.»

«کن وال» که در درام «آوارگان» (دانلود فیلم The Wanderers با لینک مستقیم) در سال ۱۹۷۹ بازی کرده، جمعه شب در صفحه‌ی فیسبوک خود به همبازی خود در آن فیلم ادای احترام کرد: «همکاری با او بی‌نظیر بود و خوشحالم که این فرصت را داشتم پیش از درگذشتش امروز صبح با او صحبت کنم. روحت در آرامش، «پی‌وی» [شخصیت مانز در فیلم «آوارگان»].»

اولین نقش سینمایی مانز در فیلم «روزهای بهشت» در سال ۱۹۷۸ بود وقتی که او تنها ۱۵ ساله بود. او نقش لیندا، خواهر جوان‌تر شخصیت بیل با بازی «ریچارد گر» را بازی کرد. مانز راوی این فیلم که برنده‌ی اسکار بهترین فیلمبردرای شد و برای مالیک جایزه‌ی بهترین کارگردانی را در کن به همراه داشت نیز بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

مانز در «غیرمنتظره» نقش نوجوانی را بازی کرد که به‌شدت به موسیقی پانک راک و «الویس پرسلی» علاقه داشت. او آخرین بازی در فیلم‌های «بازی» (دانلود فیلم The Game 1997 با لینک مستقیم) در مقابل «مایکل داگلاس» و «شان پن» و سریال «دوروتی» (Dorothy) ظاهر شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید