news-background
news-background

فیلم Blonde «اندرو دامینیک» کارگردان Jesse James «درخشان و به‌شدت برآشوبنده» خواهد بود

 

درام جدید دامینیک برای نت‌فلیکس از رمانی به همین نام نوشته‌ی «جویس کارول اوتس» اقتباس شده و در آن «آنا دی آرماس» در نقش «مرلین مونرو» بازی می‌کند.

 

فهرست فیلم‌های آینده نت‌فلیکس شامل عناوین هیجان‌انگیزی با همکاری «چارلی کافمن» (دانلود فیلم I'm Thinking of Ending Things با لنیک مستقیم) و «دیوید فینچر» (دانلود فیلم Mank با لینک مستقیم) و بازگشت «اندرو دامینیک» در مقام نویسنده و کارگردان می‌شود. این فیلمساز که «قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل» (دانلود فیلم  با لینک مستقیم) را در کارنامه دارد، پس از گذشت نزدیک به یک دهه با فیلم «بلوند» (دانلود فیلم Blonde با لینک مستقیم) که اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته‌ی «جویس کارول اوتس» بازمی‌گردد. این رمان که در سال ۲۰۰۰ منتشر شده نگاهی خیالی می‌اندازد به زندگی «مرلین مونرو». نویسنده‌ی کتاب به تازگی در توئیتر فاش کرده است که اولین کات دامینیک از «بلوند» را دیده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اوتس می‌نویسد: «کات اولیه اقتباس «اندرو دامینیک» را دیده‌ام و باید بگویم که تکان‌دهنده، درخشان، به‌شدت برآشوبنده و شاید غافلگیر‌کننده‌تر از هر چیز برداشتی کاملاً فمینیستی باشد. فکر نمی‌کنم هیچ کارگردان مرد دیگری تاکنون دستاوردی شبیه به این داشته باشد.»

«آنا دی‌ آرماس» که اخیراً با «چاقوکشی» (دانلود فیلم Knives Out با لینک مستقیم) نامزد گلدن گلوب شده و به زودی در فیلم «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time To Die با لینک مستقیم) در مقابل «دنیل کرگ» دیده خواهد شد، در فیلم «بلوند» نقش «مرلین مونرو» را بازی کرده است. او فوریه گذشته در مصاحبه با «ونتی فر» گفته بود که بازی در نقش یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های هالیوود تصمیمی ساده‌ای نبوده، اما نتوانسته فرصت بازی در نقش یک نماد آمریکایی را به عنوان یک بازیگر کوبایی رد کند.

اخیراً گزارش شده است که نت‌فلیکس فیلم «بلوند» را در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۵۸

معمولا فیلم هایی که نمودگاری از شخصیت های واقعی هستند جذابیت مقاومت ناپذیری دارند که در فیلم های داستانی صِرف کمتر وجود داره . باید فیلمی دیدنی باشه با محوریت ستاره هنر پاپ ( پاپ آرت ) یا بگیم فوق ستاره پاپ آرت . ظاهرا یکی دو تا فیلم خوب بعد از کرونا داره ساخته میشه !

نمایش اسپویل