news-background
news-background

«رایان رینولدز» و کارگردان Paddington یک فیلم کمدی پرخرج می‌سازند

یونیورسال پیکچرز بر اساس مقاله‌ی کوتاه «سایمون ریچ» که تحت عنوان «ترفندهای فرزندپروری روزانه» (Everyday Parenting Tips) در نیویورکر منتشر شد یک فیلم کمدی تولید می‌کند. «رایان رینولدز» برای بازی در نقش اصلی و «پل کینگ» کارگردان «پدینگتون» (دانلود فیلم Paddington با لینک مستقیم) برای کارگردانی به پروژه اضافه شده‌اند. «فیل لرد» و «کریس میلر» نیز با کمپانی «لرد میلر» تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در آن مقاله‌ی کوتاه، ریچ پیشنهاد می‌کند که وقتی بچه‌ها می‌گویند هیولایی زیر تخت‌شان خزیده باید چه گفت – هیولایی که به ویژه در دوران قرنطینه و پاندمی ممکن است واقعاً زیر تخت خزیده باشد. ریچ نویسنده‌ی فیلمنامه خواهد بود.

فیلم «خیارشور آمریکایی» (دانلود فیلم An American Pickle با لینک مستقیم) با بازی «سث روگن» که به تازگی از HBO Max منتشر شده نیز بر اساس داستان کوتاه ریچ ساخته شده. داستان این فیلم در مورد مرد مهاجری است که درون یک خمره خیارشور می‌افتد و یک قرن بعد صحیح و سالم به هوش می‌آید. ریچ تاکنون چندین مقاله طنز برای نیویوکر به نگارش درآورده که از جمله‌ی آن‌ها داستانی در مورد ظهور مسیح است که به زمین بازمی‌گردد و در کنفرانس مطبوعاتی خود از پایان رنج بشر می‌گوید.

دیگر آثار ریچ شامل انیمیشن «وارونه» (دانلود انیمیشن Inside Out با لینک مستقیم) دیزنی و پیکسار و سریال «میرکل ورکرز» (دانلود سریال Miracle Workers با لینک مستقیم) با بازی «دنیل ردکلیف» و «استیو بوشمی» می‌شود. یونیورسال قصد دارد از «ترفندهای فرزندپروری روزانه» یک فیلم خانوادگی اکشن و کمدی پرخرج تولید کند. «لرد میلر» که در سال ۲۰۱۹ با استودیوی یونیورسال قرارداد بسته، بلافاصله پس از شنیدن ایده‌ی ریچ بر اساس مقاله، پیشنهاد تولید فیلم را با استودیو مطرح می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید