news-background
news-background

اسپین‌آف SpongeBob در سال ۲۰۲۱ از شبکه سی‌بی‌اس پخش خواهد شد

سریال محبوب «باب ‌اسفنجی شلوار مکعبی» (دانلود سریال SpongeBob SquarePants با لینک مستقیم) نزدیک دو دهه است که طرفداران بسیاری از همه سنین را سرگرم کرده است. محبوبیت این سریال انیمیشن باعث خلق چندین فیلم، کامیک و دیگر برنامه‌های مرتبط شده است. حالا قرار است با اولین اسپین‌آف رسمی «کمپ کورال» (دانلود سریال Kamp Koral: SpongeBob's Under Years با لینک مستقیم)، دنیای باب اسفنجی گسترده‌تر شود. مراحل ساخت «کمپ کورال» از سال ۲۰۱۹ آغاز و به تازگی اعلام شد که این سریال قرار است از شبکه سی‌بی‌اس در سال ۲۰۲۱ پخش شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کمپ کورال» ماجرای باب اسفنجی و دوستانش را در کمپ دنبال می‌کند. آن‌ها در این سفر به درست کردن آتش، ماهی‌گیری و شنا در رودخانه یاکی ماک در بهترین کمپ در جنگل کلپ می‌پردازند. «کمپ کورال» به صورت سه بعدی ساخته می‌شود و صداپیشگان محبوب سریال اصلی از جمله «تام کنی» در نقش «باب اسفنجی شلوار مکعبی»، «بیل فیجرباک» در نقش «پاتریک ستاره دریایی»، «کارولین لارنس» در نقش «سندی سنجابی»، «مستر لارنس» در نقش «پلانگتون»، «مری جو کتلت» در نقش «خانم پاف»، «جیل تالی» در نقش «کارن» و «لوری آلن» در نقش «پرل خرچنگ» در این اسپین‌آف حضور پیدا خواهند کرد. از شخصیت‌های جدید «کمپ کورال» نیز می‌توان به «کارلوس الازراکی» در نقش «نابی» و «کیت هیگینز» در نقش «نارلین»، خواهر و برادری که در جنگل‌های اطراف کمپ زندگی می‌کنند اشاره کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«رمزی نیتو» مدیر تولید انیمیشن استودیو نیکلدیون در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «زمانی که شخصیت‌های جوان‌تر ما برای اولین بار در «کمپ کورال» همدیگر را ملاقات می‌کنند ارتباط خوبی در نگاه اول بین آن‌ها ایجاد می‌شود که تنها بازیگران با استعدادی که در دو دهه گذشته با آن‌ها زندگی کرده‌اند از پس آن بر می‌آیند. ما بسیار خوشنودیم که تیم اصلی سریال «باب اسفنجی» برای این سریال جدید به ما می‌پیوندند. این سریال قرار است بسیار خنده‌دار باشد و با فناوری تصویر تولیدشده توسط کامپیوتر جذابیت بیشتری برای بینندگان خواهد داشت.»

«فیلم باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار» (دانلود فیلم SpongeBob Movie: Sponge on the Run با لینک مستقیم) جدیدترین فیلم مجموعه باب اسفنجی که اکران آن دو بار به دلیل شیوع کرونا عقب افتاده نیز قرار است از طریق شبکه سی‌بی‌اس در اوایل سال ۲۰۲۱ پخش شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید