news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم Devil All The Time با بازی «تام هالند» و «رابرت پتینسون»

در حالی که بسیاری از استودیوهای بزرگ فیلم‌های‌شان را به دنبال شیوع ویروس کووید-۱۹ از تقویم اکران در ماه سپتامبر خارج و به سال ۲۰۲۱ موکول می‌کنند، اما پاییز آینده کاملاً از فیلم‌های پرستاره تهی نخواهد بود. «همیشه شیطان» (دانلود فیلم The Devil All The Time با لینک مستقیم) یکی از هیجان‌انگیزترین این فیلم‌هاست. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

این فیلم که توسط نت‌فلیکس عرضه خواهد شد، یکی از پرستاره‌ترین عناوین امسال خواهد بود و «تام هالند»، «رابرت پتینسون»، «بیل اسکارزگارد»، «رایلی کیو»، «جیسون کلارک»، «سباستین استن»، «هیلی بنت»، «مایا واشیکوفسکا»، و «الایزا اسکنلن» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. نویسندگی این فیلم به «آنتونیو کمپوس» سپرده شده که فیلم‌هایی چون «کریستین» (دانلود فیلم Christine با لینک مستقیم) و اپیزودهای سریال «گناهکار» (دانلود سریال The Sinner با لینک مستقیم) شبکه‌ی TNT را کارگردانی کرده است.

«همیشه شیطان» درامی است که داستانی در مورد یک خانواده‌ی اهل غرب میانه در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم تا جنگ ویتنام روایت می‌کند. این فیلم از رمانی به همین نام نوشته‌ی «دونالد ری پولاک» اقتباس شده که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد.

کمپوس در مصاحبه با مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» که اولین تصاویر فیلم را منتشر کرده چالش‌برانگیز‌ترین بخش اقتباس برای فیلم جدیدش را توضیح می‌دهد: «اقتباس از کتاب کار سختی بوپ به این علت که بخش‌های زیادی از آن را دوست داشتیم. من از هواداران گاتیک جنوبی و نوآر هستم و این کتاب ترکیبی عالی بود از هر دو. گاهی ممکن است از یک اثر اقتباس کنید و فکر کنید که از هسته‌ی اصلی آن اقتباس خواهید کرد و سایر مسائلش را نادیده می‌گیرد و از اول آغاز می‌کنید. در این مورد با خود می‌گفتم: «همه‌چیزش را دوست دارم!»»

«همیشه شیطان» ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید