news-background
news-background

اولین تصویر از Blossoms Shanghai: اولین سریال «وونگ کار-وای»

وونگ با اولین مجموعه‌ی تلویزیونی خود که داستانی در دهه‌ی ۱۹۹۰ روایت می‌کند بازگشته است.

 

«وونگ کار-وای» برای تولید یک سریال به شبکه‌ی آمازون پیوست و سپس از آن جدا شد و شیوع ویروس کرونا تولید فیلم «شکوفه‌ها» (Blossoms) او را در ماه فوریه متوقف کرد. هرچند یک فیلم هنوز در حال توسعه است، اما این پروژه حالا تحت عنوان «شکوفه‌های شانگهای» (Blossoms Shanghai) به حیات خود ادامه می‌دهد و به اولین سریال درام وونگ تبدیل خواهد شد. سریال از رمان تحسین‌شده‌ی «شکوفه‌ها» نوشته‌ی «جین یوچنگ» اقتباس می‌شود. اولین پوستر این سریال با بازی «هو گه» رونمایی شده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«شکوفه‌های شانگهای» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی وونگ پیوندی خلق می‌کند با «در حال‌‌وهوای عشق» (دانلود فیلم In the Mood for Love با لینک مستقیم) همین فیلمساز. اپیزود اول سریال توسط وونگ کارگردانی شده که برای اولین بار از سال ۲۰۱۳ و فیلم «استاد بزرگ» (دانلود فیلم The Grandmaster با لینک مستقیم) پشت دوربین رفته است.

«کین ون» دیگر نویسنده‌ی این سریال و «پیتر پائو» برنده‌ی اسکار با «ببر خیزان، اژدهای پنهان» (دانلود فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon با لینک مستقیم) فیلمبردار آن خواهد بود. داستان «شکوفه‌های شانگهای» در مورد یک میلیونر خود-ساخته و مرموز به نام آقای «بائو» با بازی «هو گه» و مسیر گذار او از یک جوان فرصت‌طلب با گذشته‌ای تیره و تار به قله‌های شهر پر زرق‌وبرق شانگهای است و در زمانی روایت می‌شود که این شهر در دهه‌ی ۱۹۹۰ با رشد اقتصادی عظیمی روبرو شد. سریال ثروث شگفت‌آور مرد و رابطه‌اش با چهار زن زیبا را دنبال می‌کند که نماینده‌ی اهداف او در زندگی‌اند: ماجراجویی، افتخار، عشق و پاکی.

«هو گه» بیشتر با سریال پربیننده «نیروانا در آتش» (دانلود سریال Nirvana in Fire با لینک مستقیم) و نئو-نوآر «دریاچه غاز وحشی» (دانلود فیلم The Wild Goose Lake با لینک مستقیم) که در جشنواره‌ی فیلم کن ۲۰۱۹ اکران شد شناخته می‌شود.

وونگ در مورد این سریال می‌گوید: ««شکوفه‌ها» رمان برجسته «جین یوچنگ» منبعی عالی برای به تصویر کشیدن و به اشتراک گذاشتن عشقی است که نسبت به شهر محل تولد خود دارم. من با این سریال مخاطبین را دعوت می‌کنم در جذابیت‌های شانگهای و ساکنین آن در دهه‌ی ۱۹۹۰ فرو بروند، دورانی که زمینه‌ساز ظهور شانگهای مدرن بود.»

«شکوفه‌های شانگهای» به صورت کامل در شانگهای فیلمبرداری شده و محصول «جت تون» و «تن‌سنت پنگوئن پیکچرز» است. «بلاک ۲» پخش‌کننده‌ی بین‌المللی سریال خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید