news-background
news-background

«وونگ کار-وای» به زودی فیلمبرداری دنباله In the Mood for Love را آغاز می‌کند

فیلمبرداری دنباله‌ی «در حال و هوای عشق» با برنامه‌های جدید تا مارس ۲۰۲۱ انجام خواهد شد.

«وونگ کار-وای» در ماه فوریه به دنبال شیوع ویروس کرونا در چین مجبور شد فیلمبرداری «شکوفه‌ها» (دانلود فیلم Blossoms با لینک مستقیم) را متوقف کند اما ورایتی گزارش می‌دهد که فیلمبرداری این پروژه قرار است از ماه ژوئیه ادامه پیدا کند. «شکوفه‌ها» پیش‌تر قرار بود در شانگهای فیلمبرداری شود اما ورایتی می‌نویسد فیلم طبق برنامه‌ی جدید کارگردان در استان ساحلی چجیانگ در شرق چین و در استودیوی هنگدیان ساخته می‌شود که بسیار امن‌تر از خیابان‌های چین است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وونگ پیش‌تر گفته بود که «شکوفه‌ها» مانند «۲۰۴۶» (دانلود فیلم 2046 با لینک مستقیم)، دنباله‌ای معنوی برای درام رمانتیک «در حال و هوای عشق» (دانلود فیلم In the Mood for Love با لینک مستقیم) است که در سال ۲۰۰۰ ساخته شد. این فیلم بلند از رمان «جین یوچنگ» اقتباس خواهد شد که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود و داستانی در مورد سه شهروند اهل شانگهای در دهه‌ی ۱۹۶۰ و سال‌های «انقلاب فرهنگی» چین و مهاجرت‌شان به آمریکا در دهه‌ی ۱۹۹۰ روایت می‌کند. این پروژه اولین اثر سینمایی بلند وونگ پس از «استاد بزرگ» (دانلود فیلم The Grandmaster با لینک مستقیم) است که در سال ۲۰۱۳ اکران شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

وونگ سال گذشته در مصاحبه با مجله‌ی فیلم‌میکر گفته بود:‌ «فکر می‌کنم تجربه‌ی چینی-آمریکایی ارتباطات بسیاری با آنچه که به چین مدرن تبدیل شده دارد و تحت تأثیر آن قرار دارد. تاریخچه و تجربه‌ای بسیار جالب است که به درستی به آن پرداخته نشده و من فکر می‌کنم که ساخت فیلم براساس آن بسیار جذاب خواهد بود.»

«وونگ کار-وای» استودیوی هندیگان را برای ۱۱ ماه در اختیار می‌گیرد تا «شکوفه‌ها» را بسازد. این کارگردان به خاطر آرامش و طمأنینه‌اش در هنگام فیلمبرداری شناخته می‌شود و برای «در حال و هوای عشق» ۱۵ ماه وقت صرف کرده است. ساخته شدن «۲۰۴۶» نزدیک به پنج سال و نگارش و فیلمبرداری «استاد بزرگ» ۱۵ سال زمان برده است.

ورایتی می‌نویسد که وونگ تهیه‌کننده‌ی یک سریال تلویزیونی آنلاین براساس «شکوفه‌ها» برای «نت‌سنت ویدیو» است. «شن یان» که سریال محبوب چینی «نیمه‌ی اول زندگی من» (The First Half of My Life) را ساخته، این پروژه را کارگردانی می‌کند. وونگ قرار بود سریال خودش را هم (Tong Wars) برای آمازون بسازد اما این پروژه در مراحل ابتدایی توسعه باقی ماند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۱۹

پشمام. عجب خبری. مرسی 30نما

نمایش اسپویل