news-background
news-background

«جوردن پیل» و «عیسی ری» درام معمایی Sinkhole را می‌سازند

«عیسی ری» و «جوردن پیل» برای همکاری در درام معمایی و خانوادگی «گودال» (Sinkhole) یونیورسال به توافق رسیدند. چهارشنبه ۲۹ ژوئن، یک روز پس از کسب هشت نامزدی امی ری برای فصل چهارم «متزلزل» (دانلود سریال Insecure با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO، این توافق صورت می‌گیرد. ری علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم، تهیه‌کننده‌ آن نیز خواهد بود.

داستان فیلم در مورد یک خانواده‌ی جوان است که به خانه‌ای با یک گودال در حیاط پشتی‌اش نقل مکان می‌کنند و متوجه می‌شوند که این گودال تمام چیزهای کهنه و آسیب‌دیده را می‌گیرد و دوباره آن‌ها را مثل روز اول می‌کند. پیل و «ویل رزنفلد» با کمپانی «مانکی‌پا» تهیه‌کننده‌ی این فیلم خواهند بود و ری و «مونترل مک‌کی» با کمپانی «عیسی ری پروداکشن».

پیل برای فیلمنامه‌ی «برو بیرون» (دانلود فیلم Get Out با لینک مستقیم) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و برای تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن نامزد اسکار بوده است. فیلم ترسناک و علمی-تخیلی «گودال» یکی از پروژه‌هایی است که پیل به موجب قرارداد پنج ساله‌اش با یونیورسال به تولید می‌رساند. او تهیه‌کننده‌ی سریال جدید «لاوکرافت کانتری» (دانلود سریال Lovecraft Country با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO و نیز فیلم ریبوت «کندی‌من» (دانلود فیلم Candyman با لینک مستقیم) خواهد بود. فصل دوم سریال «منطقه‌ی گرگ‌ومیش» (دانلود سریال The Twilight Zone با لینک مستقیم) او هم به تازگی از CBS روی ایر رفته است.

ری اخیراً در فیلم «مرغ‌عشق‌ها» (دانلود فیلم Lovebirds با لینک مستقیم) نت‌فلیکس در کنار «کمیل نانجیانی» و «عکس» (دانلود فیلم The Photograph با لینک مستقیم) به ایفای نقش پرداخته و به تازگی در فیلم «انتقام» (Vengeance) به کارگردانی «بی.جی. نواک» جلوی دوربین رفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید