news-background
news-background

اولین تریلر بازسازی آمریکایی سریال Utopia منتشر شد

 

«ساشا لین» ستاره‌ی فیلم «عزیز آمریکایی» با سریال پیچیده‌ی آمازون پرایم به تلویزیون می‌آید.

 

آمازون پرایم از اولین تریلر سریال «یوتوپیا» (دانلود سریال Utopia با لینک مستقیم) که «ساشا لین» ستاره‌ی سریال «عزیز آمریکایی» (دانلود فیلم American Honey با لینک مستقیم) را به تلویزیون می‌آورد رونمایی کرد. «گلین فلین» نویسنده‌ی ۴۹ ساله‌ی «دختر گمشده» (دانلود فیلم Gone Girl با لینک مستقیم) نیز با این سریال پس از «اشیای تیز» (دانلود سریال Sharp Objects با لینک مستقیم) به تلویزیون بازمی‌گردد. «یوتوپیا» اقتباسی است از یک درام بریتانیایی به همین نام (دانلود سریال Utopia UK با لینک مستقیم) که در سال ۲۰۱۳ پخش شد. فلین فیلمنامه‌ی اقتباس از «دختر گمشده» و «اشیای تیز» را به نگارش درآورد، اما این اولین بار است که فیلمنامه‌ی یک سریال را بر اساس اثر دیگری می‌نویسد. او پیش‌تر در نگارش «بیوه‌ها» (دانلود فیلم Widows با لینک مستقیم) با «استیو مک‌کوئین» همکاری کرده بود.

داستان سریال «یوتوپیا»ی آمازون در مورد گروهی از هواداران کامیک است که به صورت آنلاین با یکدیگر ملاقات و به واسطه‌ی علایق‌شان به دنیای به نظر خیالی «یوتوپیا» پیوند دوستی برقرار می‌کنند. ایان با بازی «دن بیرد»، بکی با بازی «اشلی لاتروپ»، سامانتا با بازی «جسیکا روث»، ویلسون ویلسون با بازی «دزمین بورگس»، و گرنت با بازی «جاوون والتون»، با استفاده از «یوتوپیا»، تهدید‌ها علیه آینده‌ی بشریت را پیش‌بینی می‌کنند.

شخصیت لین که «جسیکا هاید» نام دارد موجب پیچیدگی رویدادهای سریال می‌شود. جسیکا یکی از شخصیت‌های محوری دنیای کامیک «یوتوپیا» است. دیگر بازیگران سریال «جان کیوسک» در نقش «دکتر کوین کریستی»، «رین ویلسون» در نقش «دکتر مایکل استیرنز»، «فرح مکنزی» در نقش آلیس، «کریستفر دنهام» در نقش آربی و «کوری مایکل اسمیت» در نقش «توماس کریستی» خواهند بود.

اقتباس آمریکایی از سریال بریتانیایی «یوتیوپیا» در سال ۲۰۱۴ تأیید شد. در آن زمان، شبکه‌ی HBO این سریال را توسعه می‌داد فلین قرار بود با همکاری «دیوید فینچر» کارگردان «دختر گمشده» آن را بسازد، اما این پروژه بودجه‌ی درخواستی فیلین و فینچر را دریافت نکرد و لغو شد. چند سال بعد آمازون برای احیای سریال پیش‌قدم شد و به فلین فرصتی دوباره داد تا تمامی هشت اپیزود سریال را به نگارش درآورد و در مقام شورانر فعالیت کند.

تاریخ پخش سریال هنوز اعلام نشده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید