news-background
news-background

برادران وارنر تأیید کرد: Tenet از شبکه HBO Max پخش نخواهد شد

«جان استنکی» ریاست کمپانی وارنرمیدیا تأیید کرد که فیلم «تنت» ابتدا در سالن‌های سینما اکران می‌شود.

«جان استنکی» مدیر عامل وارنرمیدیا به گمانه‌زنی‌ها در مورد انتشار فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) در شبکه‌ی HBO Max پیش از اکران در سالن‌های سینما پایان داد. استنکی در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار داشت که سالن‌های سینما اولویت اول برادران وارنر برای انتشار فیلم جاسوسی «کریستفر نولان» باقی خواهد ماند. با توجه به تعهد نولان به تجربه‌ی دیده شدن فیلم روی پرده‌های سینما، این تصمیم چندان غافلگیرکننده نبود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

استنکی در خصوص انتشار فیلم‌های بلاک‌باستر وارنر از طریق HBO Max می‌گوید:‌ «آیا این اتفاق برای فیلمی مانند «تنت» یا «زن شگفت‌انگیز» روی می‌دهد؟ اگر چنین شود بسیار غافلگیر خواهم شد. در واقع، می‌توانم به شما اطمینان دهم که در مورد «تنت» این اتفاق نخواهد افتاد.»

او در ادامه اضافه می‌کند: «هر چه بیشتر این شرایط طول بکشد، محتواهایی وجود خواهند داشت که ما آن‌ها را بررسی کنیم و بگوییم که شاید بهتر باشد به شکل دیگری پخش شود. اینکه این امکان در حال حاضر وجود دارد بسیار عالی است. خوشحالم که پلتفرمی در اختیار داریم که می‌توانیم هر محتوایی که تولید می‌کنیم از طریق آن پخش کنیم، چه روی پرده رفته باشد چه نرفته باشد.»

در حالی که وارنرمیدیا بعضی از عناوین اکران نشده‌اش را در زمانی که تشخیص دهد برای تماشای آنلاین منتشر می‌کند (همانگونه که فیلم «خیارشور آمریکایی» (دانلود فیلم American Pickle با لینک مستقیم) را ماه آینده پخش می‌کند)، اما برای «تنت» این اتفاق نخواهد افتاد. گمانه‌زنی در مورد پخش این فیلم از طریق HBO Max اوایل این هفته افزایش پیدا کرد وقتی که برادران وارنر فیلم نولان را از تقویم خود حذف کرد و گفت این فیلم در آمریکا همزمان با سایر نقاط جهان روی پرده نخواهد رفت.

«توبی امریک» مدیر برادران وارنر در این باره گفت: «هدف ما در این فرایند این است که درصد موفقیت فیلم‌های‌مان را بالاتر ببریم و در عین حال آماده باشیم تا به محض فراهم شدن شرایط از همکاران سالن‌دارمان با محتوای جدید حمایت کنیم. از پشتیبانی سالن‌داران قدردانی می‌کنیم و همچنان به عرضه‌ی فیلم در سالن‌های سینما پایبند می‌مانیم.»

انتظار می‌رود وارنرها تاریخ اکران جدید «تنت» را به زودی اعلام کنند. با کنار رفتن گزینه‌ی HBO Max از روی میز، به نظر می‌رسد که این فیلم ابتدا در بازارهای خارجی اکران شود و دیرتر در سالن‌های سینمای ایالات متحده روی پرده برود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید