news-background
news-background

«سیلوستر استالونه» می‌گوید «رمبو» در دنیای امروز حاضر نبود ماسک بزند

«سیلوستر استالونه» به خاطر این ادعا که اگر «رمبو» در زندگی واقعی وجود داشت با پوشیدن ماسک در پاندمی کرونا مخالفت می‌کرد، انتقادات زیادی را متوجه خود ساخت. این بازیگر ۷۴ ساله تصویری از فیلم اکشن «اولین خون» (دانلود فیلم First Blood با لینک مستقیم) و شخصیت «رمبو» بدون ماسک که از او پرسیده بودند: «پسرم، ماسکت کو؟» در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد و با افزایش انتقادات، مجبور به حذف آن شد. استالونه ذیل این تصویر نوشته بود: «اگر «اولین خون» امروز ساخته می‌شد...» دانلود فیلم با لینک مستقیم.

بسیاری از دنبال‌کنندگان استالونه معتقد بودند که بازیگر بحث‌های دنباله‌دار در مورد پوشیدن ماسک در مکان‌های عمومی که به یک بازی سیاسی تبدیل شده و میان مردم آمریکا دو دستگی انداخته دامن می‌زند. یکی از کاربران می‌نویسد: «در این صورت، «جان رمبو» مرتکب اشتباه می‌شد.» کاربر دیگری اضافه کرد: «به این ترتیب «رمبو» شخصیت شرور داستان می‌شد.» کاربر دیگری نوشت: «پس واقعاً فکر می‌کند «رمبو» است. چه توهمی.»

استالونه علی‌رغم انتشار این تصویر بارها با ماسک دیده شده است. از زمان شروع پاندمی دولت‌ها پیام‌های ضد و نقیضی در مورد لزوم پوشیدن ماسک صادر کرده‌اند. با این حال، تحقیقات زیادی ثابت کرده است که پوشیدن دهان و بینی با ماسک از گسترش ویروس جلوگیری می‌کند. در بریتانیا پوشیدن ماسک در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها از ۲۴ ژوئیه اجباری شده و کسانی که این قانون را رعایت نکنند تا ۱۰۰ پوند جریمه خواهند شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استالونه در پنج فیلم نقش «جان رمبو» کهنه سرباز جنگ ویتنام را بازی کرد. آخرین قسمت فیلم در سال ۲۰۱۹ با عنوان «آخرین خون» (دانلود فیلم Last Blood با لینک مستقیم) عرضه شد و در حالی که با بودجه‌ی ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود ۹۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۱۵

یه ماسک معمولی به جز گرد و غبار جلوی هیچ چیز دیگه ای رو نمیگیره ...

نمایش اسپویل
۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۴

اگه منظورت کسانیه که علائم بیماری رو ندارن، خب همون سازمان بهداشت جهانی که خیلی بهش اعتماد دارین هم اعلام کرد که انتقال ویروس از کسانی که علائم بیماری رو ندارن بسیار نادر هست. دوما تو این شرایط اگه یکی تو خیابون عطسه بکنه چه ماسک داشته باشه چه نداشته باشه شما نزدیکش میشین؟ نه. در ضمن چرا جون پرستارها و دکترها رو میاری وسط؟ باشه شما خوب من بد. یکی به این شکلاتی کلوچه‌ای چیزی جایزه بده

نمایش اسپویل
۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۴۳

وقتی که کسی ناقل باشه اگر عطسه ایی کنه ، سرفه یا حتی نفس عمیقی بکشه باعث میشه به جای اینکه 10 نفر رو آلوده کنه 1 نفر آلوده بشه همین پرستار ها و دکتر ها دارن جونشون رو میذارن برای من و امثال من بعد علاقه ایی نداری که یه ماسک ساده رو بزنی

نمایش اسپویل
۳۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۱

مغز که خالی باشه همین حرفا ازش بیرون میاد

نمایش اسپویل