news-background
news-background

«شارون استون» از تجربه‌ عجیب اولین صحنه جنسی خود می‌گوید

«شارون استون» ادعا می‌کند که در حین فیلمبرداری اولین صحنه‌ی جنسی دوران بازیگری‌اش یکی از بازیگران فریاد زده است که نمی‌تواند سینه‌اش را ببیند. استون به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «اتیتود» به یاد می‌آورد که به عنوان یک بازیگر جوان می‌توانسته از «مشاور صمیمیت» استفاده کند. در سال‌های اخیر در سریال‌هایی مانند «انسان‌های معمولی» (دانلود سریال Normal People با لینک مستقیم) چنین افرادی به کار گرفته شده‌اند تا در محل فیلمبرداری صحنه‌های جنسی به بازیگران مشاوره دهند.

استون می‌گوید: «در روزی که باید بازی می‌کردم [مشاور صمیمیت] نداشتند. وقتی اولین فیلم خودم «تفاوت‌های تطبیق‌ناپذیر» (دانلود فیلم Irreconcilable Differences با لینک مستقیم) را بازی کردم، باید در صحنه‌ای بالاتنه‌ام را برهنه می‌کردم. آن‌ها حتی صحنه را خلوت نکردند. همه بودند، یک میلیون نفر در محل فیلمبرداری حاضر بودند. پیراهنم را درآوردم و شنیدم که یکی از بازیگران فریاد زد: «می‌شود از سر راه کنار بروی؟ نمی‌توانم پستان‌هایش را ببینم.»

استون اضافه می‌کند: «وحشت‌ کرده بودم. می‌دانید مثل وقتی که صدای ضربان قلب‌تان را در گوش خود می‌شنوید. فقط همین صدا را می‌شنیدم. اما صدای بازیگر مردی را هم شنیدم که ‌گفت: «از سر راه کنار برو. نمی‌توانم پستان‌های لعنتی‌اش را ببینم.» با خود می‌گویم یک مشاور غیرصمیمی شدن لازم داشته‌ام.»

استون در این فیلم مقابل «رایان اونیل»، «شلی لانگ» و «درو بریمور» جوان بازی کرد. او در سال ۲۰۱۹ ادعا کرد که «پل ورهوفن» کارگردان «غریزه‌ی اصلی» (دانلود فیلم Basic Instinct با لینک مستقیم) در صحنه‌ی مشهور فیلم از او خواسته زیرپوش خود را درآورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید