news-background
news-background

ریبوت Fletch با بازی «جان هم» در حال توسعه است

ریبوت مدرن فیلم «فلچ» (دانلود فیلم Fletch 1985 با لینک مستقیم) با بازی «جان هم» در نقش خبرنگار مخفی لس‌آنجلس تایمز در حال توسعه است. این نقش در سال ۱۹۸۵ در فیلمی که «مایکل ریچی» کارگردانی کرد و دنباله‌ی آن «فلچ زنده می‌ماند» (دانلود فیلم Fletch Lives با لینک مستقیم) به «چوی چیس» سپرده شده بود.

این پروژه چهارشنبه ۱۵ ژوئن توسط میرامکس رونمایی شد. داستان فیلم از جلد دوم کتاب‌های «گرگوری مک‌دونالد» تحت عنوان «اعتراف کن فلچ» ساخته خواهد شد. فلچ در اینجا خود را در میان چند مورد قتل می‌بیند و در یکی از آن‌ها مظنون اصلی است. او در حالی که باید بی‌گناهی خود را به اثبات برساند، مأموریت دارد کلسیون هنری به سرقت‌ رفته‌ی نامزدش را که پس از ناپدید شدن پدر نامزدش مفقود شده پیدا کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هم به همراه «کانی تاول» تهیه‌کننده‌ی این فیلم نیز خواهد بود. کارگردانی پروژه به «گرگ موتولا» سپرده شده که فیلم‌ «سوپربد» (دانلود فیلم Superbad با لینک مستقیم) را در کارنامه دارد. کار نگارش فیلمنامه نیز برعهده‌ی «زیو بارو» خواهد بود.

در فیلم «فلچ» به کارگردانی «مایکل ریچی» بازیگرانی چون «تیم ماتیسن»، «دینا ویلر-نیکلسن»، «جینا دیویس» و «جو دان بیکر» نقش‌آفرینی کردند. این فیلم با بودجه‌ی ۸ میلیون دلاری ساخته شد و ۵۹ میلیون دلار فروخت. دنباله‌ی فیلم در سال ۱۹۸۹ هم با بودجه‌ی ۸ میلیون دلاری به تولید رسید و ۳۹ میلیون دلار فروش کرد.

هم بیشتر به خاطر بازی در سریال «مد من» (دانلود سریال Mad Men با لینک مستقیم) شبکه‌ی AMC شناخته می‌شود و اخیراً در فیلم «ریچارد جول» (دانلود فیلم Richard Jewell با لینک مستقیم) به کارگردانی «کلینت ایستوود» در نقش یک مأمور اف‌بی‌آی ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید