news-background
news-background

سریال اسپین‌آف The Batman با همکاری «مت ریوز»‌ و نویسنده Boardwalk Empire برای HBO Max ساخته می‌شود

برادران وارنر از فیلم «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) چنان رضایت دارد که توسعه‌ی سریال اسپین‌آف جدیدی بر اساس آن برای HBO Max آغاز کرده است. این سریال بر روی جرم و جنایت و فساد در شهر گاتهام تمرکز خواهد کرد. وارنر تأیید می‌کند که فیلم «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز» و بازی «رابرت پتینسون» در نقش «بروس وین» دنیای مستقل خودش را بنا می‌کند و ارتباطی با دیگر عناوین سینمایی دی‌سی از جمله «جوکر» (دانلود فیلم Joker با لینک مستقیم) ندارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

عنوان سریال اسپین‌آف «بتمن» هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که شباهت‌هایی با سریال «گاتهام» (دانلود سریال Gotham با لینک مستقیم) دارد و به نحوی یک ریبوت برای آن مجموعه به شمار می‌آید. ریوز در سریال جدید به عنوان تهیه‌کننده مشارکت می‌کند در حالی که «ترنس وینتر» خالق سریال «امپراطوری ساحلی» (دانلود سریال Boardwalk Empire با لینک مستقیم) و نویسنده و تهیه‌کننده‌ی «سوپرانوها» (دانلود سریال The Sopranos با لینک مستقیم) به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در تولید همکاری خواهد کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

بنابر اعلام HBO Max، سریال «در دنیایی که ریوز برای فیلم بلند «بتمن» خلق کرده روی می‌دهد و اساس آن را بررسی ساختار فساد در شهر گاتهام تشکیل می‌دهد، و در نهایت دنیای جدید «بتمن» را در پلتفرم‌های چندگانه راه‌اندازی می‌کند. این سریال فرصتی بی‌سابقه برای گسترش دنیایی ساخته شده در فیلم فراهم می‌کند و شخصیت‌های پیچیده و بی‌شمار گاتهام را بررسی می‌کند.»

«مت ریوز» می‌گوید: «این یک فرصت شگفت‌انگیز است، نه تنها برای توسعه‌ی ایده‌ی دنیایی که در فیلم خلق کرده‌ام، بلکه برای واکاوی عمیق آن که تنها در یک فرمت طولانی قابل اجرا است – همکاری با «ترنس وینتر» فوق‌العاده بااستعداد که آثاری دقیق و قوی در مورد دنیای جنایت و فساد نوشته، مانند یک رؤیاست.»

فیلم «بتمن» با بازی پتینسون، «زوئی کراویتز»، «جفری رایت»، «پل دینو»، «کالین فرل» و «اندی سرکیس» ۱ اکتبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۰

بابا اول بزارید فیلم اکران بشه ببینین اصلا مخاطبان استقبال میکنن یا نه، بعد به فکر ساخت سریال و اسپین آف باشید. همش به فکر پولن نه کیفیت!

نمایش اسپویل