news-background
news-background

تریلر Die Hart: «جان تراولتا» به «کوین هارت» جسارت را می‌آموزد

«کوین هارت» در فیلم‌های زیادی نقش یک شخصیت  کمدی مکمل را بازی کرده، به ویژه وقتی که در «اطاعات مرکزی» (دانلود فیلم Central Intelligence با لینک مستقیم) و فیلم‌های «جومانجی» (دانلود فیلم Jumanji با لینک مستقیم) در کنار «دووین جانسون» ظاهر شد. اما در سریال جدید «دای هارت» (دانلود سریال Die Hart با لینک مستقیم) کوئیبی می‌آموزد که چگونه یک بازیگر نقش اول جسور باشد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«کوین هارت» در این سریال کوتاه نقش نسخه‌ی خیالی خودش را بازی می‌کند، بازیگر طنزپردازی که رؤیای تبدیل شدن به بازیگر نقش اول فیلم‌های اکشن را در سر دارد. او برای رسیدن به هدفش به آموزشگاهی به مدیریت یک استاد پا به سن گذاشته با بازی «جان تراولتا» وارد می‌شود که می‌خواهد به هارت هر آنچه برای تبدیل شدن به «راک» یا «وین دیزل» لازم است را بیاموزد. این آموزش‌ها شامل یک تکیه کلام تک جمله‌ای خوب هم می‌شود.

دیگر بازیگر سریال «ناتالی امانوئل» است که با سریال «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) شناخته می‌شود. او در «سریع و خشن ۹» (دانلود فیلم F9 با لینک مستقیم) هم در کنار ستارگان فیلم‌های اکشن ظاهر شده است.

اپیزود اول «دای هارت» ۲۰ ژوئیه (۱ مرداد ماه ۱۳۹۹) از طریق کوئیبی منتشر خواهد شد و قسمت‌های بعدی به صورت روزانه تا ۲۹ ژوئیه روی ایر می‌روند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید