news-background
news-background

انتقاد تند «هیلاری داف» از افرادی که فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند

برگزاری جشن‌های «چهارم ژوئیه» بدون ماسک و خطر ریاست جمهوری «کانیه وست» ستاره‌ی «لیزی مک‌گوایر» را نگران کرده است.

«هیلاری داف» ستاره‌ی سریال «لیزی مک‌گوایر» (دانلود سریال Lizzie McGuire با لینک مستقیم) به عنوان یکی از سلبریتی‌هایی که در طول ایام قرنطینه به انتقاد از شرایط حاکم بر جامعه پرداخته بود، بار دیگر به افرادی معترض شد که فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند. او که پیش‌تر «کثافت‌های نسل هزاره» را عامل شیوع پاندمی کووید-۱۹ دانسته بود، با همان لحن به «کارن‌ها» و جشن‌هایی که بدون ماسک در طول آخر هفته برگزار شده تاخت. تماشای انلاین فیلم خارجی.

داف خشمگین از برگزاری جشن‌های روز استقلال آمریکا در همسایگی خود انتقاد کرد و ضمن انتشار تصویر خود در کنار همسرش «متیو کوما» و دختر دو ساله‌شان نوشت: «امروز دو بار پیاده‌روی کردیم. چرت خانوادگی زدیم. مسافتی را با خودرو پیمودیم. از کنار خانه‌ی شلوغی در مالهالند که در آن جشن گرفته بودند عبور کردیم. کثافت‌ها. (البته) ماسک نداشتند. دخترها با لباس شنا و کفش پاشنه بلند به صف ایستاده بودند تا مثل کلوب شبانه وارد شوند.»

او در ادامه واکنش ایالات متحده به پاندمی جهانی کرونا را «شرم‌آور» می‌خواند چرا که هفته‌ی گذشته آمریکا رکورد بیشترین موارد جدید ابتلای روزانه به ویروس را به نام خود ثبت کرد. علی‌رغم هشدار مقامات دولتی، مردم این کشور همچنان به بارها و سواحل مراجعه می‌کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داف می‌نویسد:‌ «کالیفرنیا در شرایط بدی قرار دارد (از جهات مختلف) اما همگی ما فکر می‌کنیم می‌توانیم آزادانه بیرون برویم و سفر کنیم و از تابستان لذت ببریم. واقعاً به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها به یکدیگر اهمیت نمی‌دهند... این پاندمی به نحوی تبدیل شده به نزاعی سیاسی میان دو حزب... این مسئله مرا گیج کرده. کشورهای دیگر به شکل پسندیده‌ای همکاری می‌کنند تا ویروس مهار یا ریشه‌کن شود. شرم‌آور است که وضعیت ما از همیشه بدتر شده زیرا مردم می‌خواهند جشن بگیرند و کارن‌ها ماسک نمی‌پوشند.»

او در پایان کنایه‌ای هم به «کانیه وست» می‌زند که ساعاتی پیش از انتشار پست اعلام کرده بود برای ریاست جمهوری آینده رقابت خواهد کرد: «راستی من هم برای ریاست جمهوری رقابت می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۰

"کارن" یه میمی هست تو امریکا به کسانی (اکثرا زنها) گفته میشه که همیشه ناله میکنن، فکر میکنن تو جایگاهی هستن که به بقیه دستور بدن و تو زندگی بقیه دخالت میکنن. یعنی این خانوم ایقدر احمقه که نمیفهمه الان خودش کارن شده. آیرونی که میگن اینه

نمایش اسپویل
۱۶ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱

داف خشمگین می‌شود... داستان یک سلبریتی

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۲۱

داف جون بلکه تو بگی ملت گوش کنن ما که میگیم حرفمون خریدار نداره

نمایش اسپویل