news-background
news-background

تاریخ پخش سریال The Comey Rule شوتایم در مورد نزاع «جیمز کومی» و «دونالد ترامپ» مشخص شد

شبکه‌ی شوتایم تاریخ پخش مینی‌سریال «قانون کومی» (دانلود سریال The Comey Rule با لینک مستقیم) را اواخر ماه نوامبر آینده اعلام کرد. این پروژه‌ی ۴۰ میلیون دلاری از کتاب «وفاداری بالاتر» (A Higher Loyalty) نوشته‌ی «جیمز کومی» رئیس سابق اف‌بی‌آی اقتباس می‌شود که منازعات خود با «دونالد ترامپ» را تشریح کرده است. این شبکه اولین تصویر رسمی سریال از «برندن گلیسون» در نقش «دونالد ترامپ» و «جف دنیلز» در نقش «جیمز کومی» را هم رونمایی کرده است. این سریال روابط تیره‌ی ترامپ و رئیس اف‌بی‌آی که به اخراج او منجر شد را بازسازی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

موکول کردن پخش این سریال به بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تصمیمی است بحث‌برانگیز و گفته می‌شود که دولت از نفوذش استفاده کرده تا پخش این سریال را تا بعد از فصل انتخابات به تعویق بیندازد. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند سازندگان کوشیده‌اند سریال را همزمان با انتخابات آماده کنند، و دنیلز پس از «کشتن مرغ مقلد» برنامه‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کرد تا بتواند هر چه زودتر در سریال بازی کند. این سریال در استودیوی سی‌بی‌اس به تولید رسیده و نویسندگی آن به «بیلی ری» نامزد اسکار سپرده شده است. «الکس کورتزمن»، «شین سالرنو» و ری از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

شوتایم می‌گوید این سریال رویدادهای پشت صحنه‌ی انتخابات سال ۲۰۱۶ و پیامدهای آن از جمله ایجاد دو دستگی در آمریکا را هم شرح می‌دهد. سریال یک اثر بیوگرافیکال نیست، بلکه داستانی در مورد دو شخصیت صاحب قدرت است با شخصیت و اعتقادات متفاوت. تصمیماتی که این دو شخصیت در آن چند ما اتخاذ کردند، شغل برخی را نابود کرد و برخی دیگر را به سر کار آورد و چشم‌انداز سیاسی امروز را شکل داد. بخش اول سریال اولین روزهای بررسی مداخله‌ی روسیه در انتخابات، تحقیقات اف‌بی‌آی بر روی ایمیل‌های «هیلاری کلینتون» و تأثیر آن بر روی شب انتخابات بررسی خواهد شد. بخش دوم سریال روایت‌گر رابطه‌ی پرتنش میان کومی و ترامپ و اولین ماه‌های ریاست جمهوری ترامپ به شکل روز به روز است – جایی که دوستان به دشمن تبدیل می‌شدند و دشمنان به دوست و حقیقت به این بستگی داشت که فرد در کدام سمت ایستاده است.

«جف دنیلز» که سابقه‌ی بازی در سریال «اتاق خبر» (دانلود سریال The Newsroom با لینک مستقیم) را دارد، در این مینی‌سریال در کنار «هالی هانتر» در نقش «سالی ییتس»، «مایکل کلی» در نقش «اندرو مک‌کیب»، «جنیفر ال» در نقش «پاتریک کومی»، «اسکات مک‌نیری» در نقش «راد رزنستین»، «جاناتان بنکس» در نقش «جیمز کلپر»، «اونا چاپلین» در نقش «لیزا پیج»، «امی سایمتز» در نقش «تریشا اندرسون»، «استیون پاسکواله» در نقش «تیتر استرزاک»، «پیتر کویت» در نقش «رابرت مولر» و ««کینگزلی بن-ادیر» در نقش «باراک اوباما» ایفای نقش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید