news-background
news-background

«داگ لایمن» فیلم «تام کروز» و «ایلان ماسک» در فضا را کارگردانی می‌کند

«داگ لایمن» با کارگردانی فیلم جدید «تام کروز» تاریخ‌ساز می‌شود. او این فیلم را در فضا و با همکاری «ایلان ماسک» و ناسا کارگردانی می‌کند. لایمن که پیش‌تر کروز را در فیلم‌های «ساخت آمریکا» (دانلود فیلم American Made با لینک مستیم) و «مرز فردا» (دانلود فیلم Edge of Tomorrow با لینک مستقیم) کارگردانی کرده، و بدون کروز فیلم‌های «آقا و خانم اسمیت» (دانلود فیلم Mr. & Mrs. Smith با لینک مستقیم) و «هویت بورن» (دانلود فیلم The Bourne Identity با لینک مستقیم) را ساخته، مشتاق است تا بار دیگر با کروز اثری بی‌مانند خلق کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لایمن اولین پیش‌نویس فیلمنامه‌ی این پروژه را به نگارش درآورده و در کنار کروز به عنوان تهیه‌کننده نیز مشارکت خواهد کرد. اوایل ماه می گزارش شده بود که کروز برای این پروژه‌ی جاه‌طلبانه برنامه‌ریزی می‌کند تا اینکه یک روز بعد ناسا این همکاری را تأیید کرد. «ایلان ماسک» امروز ۲۷ می با همکاری ناسا موشک «اسپیس‌اکس فالکن ۹» (SpaceX Falcon 9) را از فلوریدا به همراه دو فضانورد آمریکایی به فضا پرتاب می‌کند. ایالات متحده با این موشک پس از مدت‌ها برای اولین بار وارد عرصه‌ی فرستادن انسان به فضا می‌شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

لایمن و کروز هر دو روحیه‌ای ماجراجویانه دارند اما پیش از سفر به فضا باید پروژه‌های دیگری را به پایان برسانند. لایمن مراحل پس از تولید «آشوب مدام» (دانلود فیلم Chaos Walking با لینک مستقیم) با بازی «تام هالند»، «دیزی ریدلی» و «مدس میکلسنن را برای لاینزگیت پشت سر می‌گذارد، در حالی که کروز پیش از پاندمی کرونا مشغول بازی دو دنباله‌های «مأموریت غیرممکن» بود که به صورت همزمان فیلمبرداری می‌شد. انتظار می‌رود این پروژه اواخر تابستان یا اوایل پاییز ادامه پیدا کند. «تاپ گان: ماوریک» (دانلود فیلم Top Gun: Maverick با لینک مستقیم) کروز نیز که قرار بود تابستان امسال اکران شود به زمستان موکول شده است.

تردیدی وجود ندارد که تولید فیلم کروز و لایمن مراحل پیش‌تولید بی‌سابقه‌ای را می‌طلبد که شامل آموزش‌های مختلف خواهد شد، اما گفته می‌شود که سازندگان امیدوارند که فیلم در آینده‌ای نزدیک ساخته شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید