news-background
news-background

تاریخ پخش فصل دوم The Umbrella Academy و The Politician مشخص شد

سریال «سیاستمدار» (دانلود سریال The Politician با لینک مستقیم) ماه آینده با داستان‌های پیچیده‌ و جدید بازمی‌گردد. نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل دوم این سریال جمعه ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۹) پخش می‌شود. این شبکه از اولین تصاویر فصل آینده این کمدی تلخ به تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» نیز رونمایی کرده است. داستان سریال در مورد «پیتون هوبارت» با بازی «بن پلات» است، یک دانش‌آموز ثروتمند اهل سانتا باربارا کالیفرنیا که از هفت سالگی در رؤیای تبدیل شدن به رئیس جمهور ایالات متحده را در سر می‌پروراند. اما ابتدا باید سیاست‌های جایی به نام دبیرستان را فرابگیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این سریال علاوه بر پلات، «گوئنیت پالترو»، «زوئی دویچ»، «لوسی بوینتن»، «باب بالابان»، «دیوید کورنسوت»، «جولیا شلافر»، «لورا درایفس»، «جسیکا لنگ» و «بنجامین بارت» نقش‌آفرینی کرده‌اند. «جودیث لایت» و «بت میدلر» نقش‌هایی کلیدی در فصل دوم دارند.

بنابر اعلام نت‌فلیکس، پیتون در فصل دوم می‌کوشد «دیدی استندیش» با بازی لایت را در رقابت سنای نیویورک سرنگون سازد. پیتون که پیروزی در این رقابت را گام بلند دیگری به سوی رئیس جمهور شدن می‌داند، باید تصمیم بگیرد که برای رسیدن به موفقیت در نهایت چگونه سیاستمداری می‌خواهد باشد. مورفی نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی «سیاستمدار» است.

نت‌فلیکس دوشنبه شب تاریخ پخش فصل دوم سریال «آکادمی آمبرلا» (دانلود سریال The Umbrella Academy با لینک مستقیم) را نیز ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) اعلام کرد. این مجموعه از کتاب‌های کامیک «دارک هورس» به نویسندگی «جرارد وی» و نگارگری «گابریل با» اقتباس شده و در فصل جدید آن «الن پیج»، «تان هاپر»، «دیوید کاستانیدا»، «امی ریور-لمپمن»، «رابرت شیهان»، «ایدن گلگر»، و «جاستین اچ. مین» نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند. «یوسف گیتوود» و «مارین آیرلند» نیز در فصل دوم که در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده نقش‌های جدیدی بازی می‌کنند.

«استیو بلکمن» که در ماه فوریه قراردادی چندساله با نت‌فلیکس بست، در مقام شورانر بازخواهد گشت. او در کنار «جف کینگ»، «مایک ریچاردسون» و «کیث گلدبرگ» تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال نیز خواهد بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فصل او «آکادمی آمبرلا» فوریه سال ۲۰۱۹ روی ایر رفت و به یکی از پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس در آن سال بدل شد. «آکادمی آمبرلا» یکی از سه سریالی بود که در فهرست ده عنوان برتر سال ۲۰۱۹ نت‌فلیکس قرار گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید