news-background
news-background

سازندگان Doctor Sleep از رمان Revival «استیون کنیگ» اقتباس می‌کنند

«مایک فلنگان» متن اقتباس برای استودیوی برادران وارنر را به نگارش درمی‌آورد.

«مایک فلنگان» و «ترورو میسی» سازندگان نسخه‌ی سینمایی رمان «دکتر اسلیپ» (دانلود فیلم Doctor Sleep با لینک مستقیم) از رمان «احیا» (Revival) «استیون کینگ» برای برادران وارنر اقتباس می‌کنند. فلنگان فیلمنامه را می‌نویسد و یکی از گزینه‌های کارگردانی نیز خواهد بود. او و میسی با کمپانی «اینترپید پیکچرز» در تولید پروژه مشارکت می‌کنند.

داستان رمان «احیا» در مورد رابطه‌ی یک موسیقی‌دان معتاد به هروئین و یک فرد روحانی مشکوک است. این روحانی به‌شدت در پی یافتن راهی برای ارتباط با همسر فقید خود است اما در نهایت به تجاربی وحشتناک از نوع داستان‌های لاوکرفت برمی‌خورد. «جاش بود» که فیلم «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم New Mutants با لینک مستقیم) او همچنان وضعیت نامشخصی دارد، پیش‌تر کوشیده بود از این رمان اقتباس کند.

فیلم «دکتر اسلیپ» فلنگان و میسی از رمانی به همین نام به قلم کینگ اقتباس شد که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود و به عنوان یک دنباله برای فیلم «درخشش» (دانلود فیلم The Shining با لینک مستقیم) در نظر گرفته شد. این فیلم عملکرد موفقی در بازارهای آمریکا نداشت و تنها ۷۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت تا امید سازندگان به تولید دنباله‌ها و یا پیش‌درآمدهای بعدی از بین برود.

این دو زوج فیلمساز که سریال «تسخیر خانه هیل» (تماشای انلاین و دانلود سریال Haunting of Hill House با لینک مستقیم) را برای نت‌فلیکس ساخته‌اند، «احیا» را به عنوان سومین اقتباس خود از آثار کینگ پس از «دکتر اسلیپ» و «بازی جرالد» (دانلود فیلم Gerald's Game با لینک مستقیم) می‌سازند. تماشای انلاین فیلم خارجی

کمپانی «اینترپید» در حال حاضر از کتاب ترسناک و نوجوانانه‌ی «باشگاه نیمه‌شب» (The Midnight Club) نوشته‌ی «کریستفر پایک» اقتباس می‌کنند. این پروژه هفته‌ی گذشته توسط نت‌فلیکس خریداری شد.

اقتباس از آثار «استیون کینگ» در سال‌های اخیر دوباره افزایش پیدا کرده و این نویسنده به گونه‌ای دنیای سینمایی خودش را بنا کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید