news-background
news-background

خالق سریال Sopranos صحنه‌ جدیدی برای «تونی سوپرانو» در قرنطینه نوشت

شبکه‌ی HBO به تازگی پخش آنلاین سریال «سوپرانوها» را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین آمریکایی قرار داده است.

«تونی سوپرانو» در صحنه‌ی جدیدی که «دیوید چیس» خالق سریال «سوپرانوها» (دانلود سریال The Sopranos با لینک مستقیم) به نگارش درآورده صحیح و سالم است. در این صحنه تونی، کارملا، مدو، کریستفر و دیگر شخصیت‌های محبوب سریال در پاندمی ویروس کرونا قرنطینه شده‌اند. فیلمنامه‌ی کوتاه چیس برای «سوپرانوها» اولین بار از طریق اپیزود اخیر پادکست «تاکینگ سوپرانوز» (Talking Sopranos) «مایکل امپیرولی» و «استیو شیریپا» منتشر شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ایمپریولی می‌گوید: «وضعیت امروز بسیار سخت شده و اخبار و اتفاقات ناگواری در حال وقوع است، بنابراین داشتن چیزی برای خندیدن خوشایند است. دیوید فکر کرد که دنیا را کمی سر حال آورد، و این متن را در مورد شخصیت‌های سریال که با ویروس کرونا مواجه می‌شوند به نگارش درآورد.»

«سوپرانوها» ژوئن سال ۲۰۰۷ پس از شش فصل و با اپیزودی فراموش‌نشدنی که فرجام شخصیت «تونی سوپرانو» با بازی «جیمز گاندولفینی» را مبهم گذاشت به پایان رسید. با آن پایان غافلگیرکننده بحث‌های پایان‌ناپذیری در مورد کشته شدن تونی در حالی که به همراه خانواده‌اش در یک رستوران نشسته بود به راه انداخت. در صحنه‌ی جدیدی که چیس منتشر کرده تونی زنده است، اما این فقط یک صحنه‌ی خیالی است و چیزی را در مورد اپیزود پایانی جاه‌طلبانه‌ی سریال تغییر نمی‌دهد. شبکه‌ی HBO به تازگی تمامی اپیزودهای سریال را از طریق اپلیکیشن‌های HBO Now و HBO Go به صورت رایگان در اختیار هواداران قرار داده است.

چیس به زودی فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) را عرضه می‌کند که پیش‌درآمدی است برای «سوپرانوها» با همکاری نیو لاین سینما. چیس فیلمنامه‌ی این پیش‌درآمد را به نگارش درآورده و کارگردانی آن را به «آلن تیلور» سپرده است. تیلور چندین اپیزود از «سوپرانوها» و «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و فیلم «ثور: دنیای تاریک» (Thor: The Dark World) و «ترمیناتور: جنسیس» (Terminator: Genisysرا کارگردانی کرده ‌است. در فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» قرار است «مایکل» فرزند «جیمز گاندولفینی» نقش «تونی سوپرانو» جوان را بازی کند. برادران وارنر این فیلم را ۱۲ مارس ۲۰۲۱ اکران خواهد کرد.

بخشی از فیلمنامه‌ی چیس که از طریق «والچر» منتشر شده است:

پائولی والناتس: مردم به من می‌گویند میکروب‌هراس. حالا باید به آن‌ها بگویم: بفرمایید مادر به خطاها. می‌دانستم یک روز اتفاقی لعنتی مانند این خواهد افتاد. مادر مقدس را در [استریپ کلاب] بادا بینگ دیدم. تونی سوپرانو: شرط‌بندی روی مسابقات ورزشی؟ دود شد و به هوا رفت، مثل خود ورزش‌های حرفه‌ای. من و دوستانم اینجا داریم هلاک می‌شویم. شاید حق با رئیس جمهور باشد. اجازه دهید تولید و کسب و کار دوباره به راه بیفتد – تا عید پاک، روز اول ماه می یا هر زمان لعنتی دیگری. مدو سوپرانو: باید رشته‌ی پزشکی را انتخاب می‌کردم. احساس خیلی بدی در مورد تصمیم دارم. کارملا سوپرانو: خوشحالم که دخترم رشته‌ی پزشکی را انتخاب نکرد. فکر کن اگر انتخاب می‌کرد الان کجا می‌توانست باشد. کریستوفر مالتیسانتی: من به هالیوود رفته‌ام. آنجا باید اسمش را بگذارند آنفلوانزای خوکی.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید