news-background
news-background

«فلورنس پیو» در فیلم Don’t Worry Darling «اولیویا وایلد» بازی می‌کند

پیو، «کریس پاین» و «شیا لابوف» در تازه‌ترین اثر کارگردان «بوک‌اسمارت» بازی می‌کنند.

«فلورنس پیو» که در سال ۲۰۱۹ فیلم‌های موفق «نیمه‌ی تابستان» (دانلود فیلم Midsommar با لینک مستقیم) و «زنان کوچک» (دانلود فیلم Little Women با لینک مستقیم) نامزد اسکار را روی پرده داشت و آماده می‌شود تا یک بار دیگر جلوی دوربین فروپاشی روانی را به تصویر بکشد. «الیویا وایلد» کارگردان «بوک‌اسمارت» (دانلود فیلم Booksmart با لینک مستقیم) فیلم تازه‌ای به نام «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) با بازی پیو، در کنار «کریس پاین» و «شیا لابوف» می‌سازد.

«کیتی سیلبرمن» نویسنده‌ی نامزد بفتا یکی از نویسندگان «بوک‌اسمارت» به عنوان اولین فیلم بلند وایلد در مقام کارگردان، در حال نگارش فیلمنامه‌ی «نگران نباش عزیزم» است. این فیلم به تهیه‌کنندگی «کاترین هاردویک» و استودیوی نیو لاین، یک تریلر روان‌شناسانه است که داستانی در دهه‌ی ۱۹۵۰ در مورد یک جامعه‌ی یوتوپیایی روایت می‌کند. جزئیات بیشتری در مورد قصه منتشر نشده اما همین توضیح مختصر برای هواداران «نیمه‌ی تابستان» کافی است. «روی لی» و «میری یون» از «ورتیگو اینترتینمنت» در کنار وایلد و سیلبرمن دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود.

پیو با نقش‌هایی مانند سریال «دختر درامر کوچک» (The Little Drummer Girl) و «لیدی مکبث» (Lady Macbeth) که آستانه‌ی تحمل روانی شخصیت‌ را به چالش‌ می‌کشد  شناخته می‌شود. «شیا لابوف» از سوی دیگر سال گذشته «پسر عزیز» (Honey Boy) را روی پرده داشت که برایش نامزدی در جوایز مختلف را به ارمغان آورد. «کریس پاین» نیز به زودی در فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) دیده خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وایلد در سال ۲۰۱۸ با فیلم «بوک‌اسمارت» برای اولین بار پشت دوربین رفت و در فیلم «ریچارد جول» (Richard Jewell) ساخته‌ی «کلینت ایستوود» هم نقش‌آفرینی کرد. او اخیراً در سریال «بوجک هورسمن» (BoJack Horseman) صداپیشگی کرده و فیلم کوتاهش «بیدار شو» (Wake Up) با بازی «مارگارت کوالی» در جشنواره‌ی فیلم ساندنس ۲۰۲۰ اکران شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید