news-background
news-background

ایده‌ بحث‌برانگیز خالق سریال True Detective برای فیلم «بتمن»

تا اکران فیلم «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) به کارگردانی «مت ریوز» بیش از یک سال باقی‌ست اما این فیلم تنها نسخه‌ی لایو-اکشن «بروس وین» در حال حاضر نیست. این شخصیت قرار است در سریال‌های «بت‌وومن» (Batwoman) شبکه‌ی CW و «تایتان‌ها» (Titans) DC Universe نیز ظاهر شود. با این حال، «نیک پیزولاتو» خالق سریال «کارآگاه واقعی» (دانلود سریال True Detective با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO که به تازگی با شبکه‌ی FX دیزنی قرارداد بسته در مورد شخصیت «بتمن» ایده‌پردازی بحث‌برانگیزی داشته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیزولاتو در صفحه‌ی اینستاگرامش فاش کرده است که مایل است فیلمنامه‌ای برای «بتمن» به نگارش درآورد و حتی می‌داند که شخصیت شرور قصه چه کسی باید باشد. او می‌نویسد: ««بتمن» تنها شخصیتی است که تاکنون نساخته‌ام و تمایل دارم که گریزی به آن بزنم. در ضمن تنها بخش از فرهنگ گیک است که برای من جذابیت دارد.»

او در ادامه بر روی قانون «عدم ارتکاب قتل» شخصیت که در برداشت «زک اسنایدر» وجود داشت تأکید می‌کند اما دلایل او به کتاب‌های مصور ارتباطی ندارد بلکه این تفسیر شخصی اوست: «سیاست عدم ارتکاب قتل «بتمن» درست است و باید همیشه باقی بماند. اما این سیاسیت به این علت نیست که او با خود فکر می‌کند اگر مرتکب قتل شوم من هم به اندازه‌ی آن‌ها شرور هستم یا چنین فلسفه‌ی کودکانه‌ای. این مسئله مانعی ایجاد نمی‌کند. این قانون به این علت وجود دارد که دشمن واقعی و ابدی او مرگ است. مرگ دشمن واقعی اوست.»

پیزولاتو سپس توضیح می‌دهد که روایت آن نسخه از «بتمن» که هنوز از مرگ والدینش عذاب می‌کشد «و پسری زخم‌خورده است، کودک-مردی که نمی‌تواند مرگ والدینش را فراموش کند» برایش جذابیتی ندارد، و به اعتقاد او «بتمن» شکست‌خورده نیست. او می‌گوید: «ابرقدرت «بتمن» این است که به همه‌چیز فکر می‌کند... اگر کمی برای رزم‌آرایی فرصت داشت می‌توانست خدا را شکست دهد.»

پیزولاتو در پایان «لکس لوثر» را بزرگ‌ترین تهدید برای «بتمن» می‌داند و می‌گوید «جوکر» نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. او حتی «جوکر» را مردی لاغراندام می‌نامد که «نمی‌تواند دست از لبخند زدن بردارد و مانند دلقک‌ها لباس می‌پوشد.»

«دیمین لیندلاف» خالق سریال «واچمن» (Watchmen) به اظهارات پیزولاتو واکنش نشان داده و در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته است: «بچه‌ها، نیک پیزولاتو می‌خواهد فیلمی بنویسد که در آن «بتمن» با خدا می‌جنگد. لطفاً برای این فیلم امضاء جمع کنید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید