news-background
news-background

اولین تریلر فصل دوم Homecoming با بازی «جنل مونی» منتشر شد

اولین تریلر فصل دوم سریال «بازگشت به خانه» حس تشویش را منتقل می‌کند هرچند مخاطبین از داستان پیش رو اطلاعات دقیقی ندارند.

سریال‌های آنتولوژی بخش اعظمی از عناوین تلویزیونی مدرن را تشکیل می‌دهند. دنبال کردن این مجموعه‌ها بسیار سهل‌تر است نسبت به سریال‌هایی که سفارش ساخت یک فصل کامل بیست و چند اپیزودی را دریافت می‌کنند و تا چند سال ادامه دارند. «بازگشت به خانه» (دانلود سریال Homecoming با لینک مستقیم) شبکه‌ی آمازون پرایم از جمله‌ی این عناوین است. این سریال بر اساس پادکستی به همین نام ساخته شده و در فصل اول آن که داستانی هیچکاکی را روایت می‌کرد «جولیا رابرتس» به ایفای نقش پرداخت.

آمازون به تازگی تریلر اول فصل دوم این سریال را منتشر کرده که با وجود ابهام پیرامون داستان نوعی حس تشویش به بیننده منتقل می‌شود. این تیزر ۳۰ ثانیه‌ای شخصیت اصلی قصه با بازی «جنل مونی» را معرفی می‌کند روی قایقی در وسط یک دریاچه به هوش می‌آید. از آن‌جا به بعد تریلر جز نمایش یکی دو شخصیت دیگر از جمله «استیون جیمز» و «هونگ چاو» که در فصل اول هم نقش‌آفرینی کردند اطلاعات چندانی فاش نمی‌کند. «کریس کوپر» دیگر بازیگر فصل جدید خواهد بود.

پس از پایان فصل اول، گزارش شد که «سام اسماعیل» کارگردان فصل اول این سریال و خالق «آقای ربات» (Mr. Robot) شبکه‌ی USA برای کارگردانی فصل دوم بازنمی‌گردد. در عوض «کایل پاتریک آلوارز» جانشین او خواهد شد. نویسندگان فصل اول «الی هاروویتز» و «میکا بلومبرگ» بودند که در اپیزودهای جدید داستان پادکست را گسترش می‌دهند. هاروویتز ژانوه‌ی گذشته گفته بود که این فصل از لحاظ لوکیشن بسیار گسترده‌تر است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پادکست «بازگشت به خانه» در قالب دو فصل و در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ با صدای «کاترین کینر» و «اسکار آیزک» ساخته شد. فصل اول سریال آمازون نامزد سه جایزه‌ی گلدن گلوب از جمله نامزدی بازیگری برای رابرتس و جیمز و بهترین سریال درام شد.

فصل دوم «بازگشت به خانه» ۲۲ می (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) از آمازون پرایم پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید