news-background
news-background

«جیسون بیتمن»: پایان سریال Ozark چندان دور نیست

تاکنون سه فصل از سریال «اوزارک» تولید و منتشر شده و از این پس سرنوشت نامعلومی خواهد داشت.

از سریال درام جنایی و محبوب «اوزارک» (دانلود سریال Ozark با لینک مستقیم) نت‌فلیکس تا به حال سه فصل انتشار یافته و سؤال این است که سازندگان تا کجا پیش خواهند رفت؟ «کلایدر» به تازگی در مصاحبه با «جیسون بیتمن» بازیگر و کارگردان سریال به این پرسش و فصل سوم پرداخته که هفته‌ی گذشته به نت‌فلیکس آمد و با استقبال منتقدین مواجه شد. این فصل با صحنه‌های خونینی به پایان رسید «ناوارو» یکی از شخصیت‌های سریال را در حضور مارتی و وندی با بازی بیتمن و «لورا لینی» به قتل رساند. سریال حالا باید مهیای اپیزودهای جدید شود و تنها مانع پیش رو این است که نت‌فلیکس برای فصل بعدی چراغ سبز نشان دهد.

بیتمن می‌گوید تمامی عوامل و بازیگران مشتاقانه آماده‌ی بازگشتند: «تولید فصل چهارم سریال هنوز رسماً تأیید نشده. همگی ما امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. نت‌فلیکس معمولاً صبر می‌کند تا سریال پخش شود تا آمار و ارقامی را تا سه یا چهار هفته جمع‌آوری کند و سپس مشخص‌ می‌کند که‌ آیا مخاطبی برای فصل بعدی وجود دارد یا نه. بنابراین در چنین شرایطی به سر می‌بریم. اما می‌دانم که «کریس ماندی» شورانر سریال و گروه او سخت تلاش می‌کنند تا اگر فصل چهار رسماً‌ تأیید شد طرح کلی اپیزودهای بعدی را ترسیم کنند.»

بیتمن می‌گوید در مورد اینکه سریال تا چند فصل ادامه پیدا می‌کند هیچ اطلاعی ندارد اما حدس می‌زند که داستان از نیمه گذشته باشد: «[ماندی] هرگز کاملاً انتهای سریال را در ذهن نداشته. فکر می‌کنم او پایان را به نحوی می‌داند، اینکه چطور می‌خواهد سریال را به پایان ببرد، اما این مسیر را دقیقاً ترسیم نکرده است.» بیتمن می‌گوید از مدت‌ها قبل سریال در قالب سه، چهار یا پنج فصل «یا چیزی شبیه به آن» در نظر گرفته می‌شده است. در این صورت، «اوزارک» یک یا دو فصل دیگر ادامه پیدا می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بیتمن در پایان می‌گوید: «اگر سریال بیش از این ادامه پیدا کند، از اوج سقوط می‌کند و از محبوبیتش کاسته می‌شود. بنابراین با در نظر گرفتن ذکاوت مارتی و وندی برد، اگر آن‌ها این راه را مدت درازی ادامه دهند، یا کشته می‌شوند یا به زندان می‌افتند. بنابراین نمی‌دانم چگونه و چه زمانی سریال به پایان می‌رسد اما با توجه به هوش و ذکاوت شخصیت‌ها، به نظر نمی‌رسد که سریالی ۱۲ فصلی باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید