news-background
news-background

«جولی اندروز»: همبستگی در مقابل ویروس کرونا یادآور جنگ جهانی دوم است

«جولی اندروز» ستاره‌ی فیلم «آوای موسیقی» (دانلود فیلم The Sound of Music با لینک مستقیم) پنجشنبه در مصاحبه با «صبح‌ به‌خیر آمریکا» پیامی امیدبخش به هوادارنش داد. او می‌گوید اتحادی که ما در مقابل این ویروس تجربه می‌کنیم او را به یاد همبستگی می‌اندازد که به عنوان یک دختر جوان در سال‌های وقوع جنگ جهانی دوم تجربه کرده بود. اندروز می‌گوید: «اتفاقات سختی در حال وقوع است اما مردم رفتارشان شگفت‌انگیز است و متحدند. مرا بسیار به یاد جنگ جهانی دوم می‌اندازد زیرا من در آن دوران زیسته‌ام، چه باور کنید چه نه. و آن حس همبستگی که به وجود می‌آورد و مردم را به هم نزدیک می‌کند فوق‌العاده است.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بازیگر ۸۴ ساله در ادامه خطاب به هواداران می‌گوید: «صمیمانه‌ترین عشقم را تقدیم همه می‌کنم. مراقب خودتان باشید. از قوانین سرپیچی نکنید. مهربان و باگذشت باشید... البته به نظرم همه هستند. با یکدیگر در تماس باشید. راهی برای تماس با هم پیدا کنید، کاری که من در حال حاضر تا جایی که بتوانم انجام می‌دهم.» اندروز اضافه می‌کند که مکانیزم او برای مقابله با کرونا ساندویچ کره‌ی بادام زمینی و فنجان‌های چای است.

اندروز به زودی در «اتاق سبز جولی» (Julie’s Greenroom) نت‌فلیکس و به همراه دخترش «اما والتون همیلتون» در پادکست «کتابخانه‌ی جولی» (Julie’s Library) ظاهر می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید