news-background
news-background

«رایان رینولدز» در اقتباس نت‌فلیکس از بازی Dragon’s Lair بازی می‌کند

«رایان رینولدز» در حال مذاکره با نت‌فلیکس است تا در اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «لانه‌ی اژدها» (Dragon’s Lair) دهه‌ی ۸۰ میلادی بازی کند. رینولدز با «ماکسیموم افورت»، «روی لی» با «ورتیگو اینترتینمنت» و «ترور انگلسون» با «آندرگراند فیلمز» تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

دن و کوین هاگمن که «فیلم لگو» (The Lego Movie) و «داستان‌های ترسناک برای تاریکی» (Scary Stories to Tell in the Dark) را در کارنامه دارند، برای نویسندگی فیلمنامه به پروژه اضافه می‌شوند. در بازی ویدیویی، گیمرها در قالب شخصیت «درک شجاع» باید «پرنسس دفنی» را از چنگ «سینج» اژدها و «موردراک» جادوگر نجات می‌دادند. بازی «لانه‌ی اژدها» در سال ۱۹۸۳ توسط سینماترونیکس عرضه شد. گرافیک بازی در آن زمان بسیار پیشرفته به شمار می‌آمد و کیفیتی نزدیک به فیلم‌های انیمیشن داشت.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رینولدز که بیشتر با نقش «ددپول» (Deadpool) شناخته می‌شود، به تازگی برای فیلم «۶ زیرزمینی» (دانلود فیلم 6 Underground با لینک مستقیم) با نت‌فلیکس همکاری کرده و پیش از شیوع ویروس کرونا در حال فیلمبرداری «وضعیت قرمز» (Red Notice) به همراه «گل گدوت» و «دووین جانسون» برای همین شبکه بود. او فیلم «همسر محافظ آدمکش» (The Hitman’s Wife Bodyguard) را نیز با «ساموئل ال. جکسون» و «سلما هایک» روی پرده خواهد داشت.

«لانه‌ی اژدها» پس از «پوکمون: کارآگاه پیکاچو» (Pokemon: Detective Pikachu) و «گای آزاد» (Free Guy) که تابستان آینده اکران می‌شود، سومین پروژه‌ی الهام گرفته شده از بازی‌های ویدیویی با همکاری رینولدز خواهد بود که در چند سال اخیر ساخته می‌شوند.

لی استودیوی ورتیگو را در سال ۲۰۰۲ تأسیس کرد و فیلم‌هایی چون «حلقه» (The Ring) و «آن» (It)، چندگانه‌ی «لگو» و «رفتگان» (The Departed) فیلم برنده‌ی اسکار را به تولید رساند. هاگمن‌ها در حال حاضر سریال انیمیشن «پیشتازان فضا» (Star Trek) برای شبکه‌ی Nickelodeon تولید می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید