news-background
news-background

پیام ویدیویی «رابرت دنیرو» و «بن استیلر» برای اهالی نیویورک: در خانه بمانید!

پیام ویدیویی «رابرت دنیرو»، «بن استیلر»، و «لا لا آنتونی» همگی با شعار «اندرو کوومو» فرماندار نیویورک یکسو بود: «در خانه بمانید. شیوع را متوقف کنید. جان‌ها را نجات دهید.» این پیام‌ها واکنشی بود به شرایط بحرانی به وجود آمده در نیویورک و کالیفرنیا. پارک‌ها و سواحل این مناطق برای جلوگیری از شیوع کروناویروس بسته شده‌اند.

استیلر که در نیویورک به سر می‌برد از جانب فرماندار به همشهریانش می‌گوید: «ما واقعاً باید در خانه بمانیم. این تنها راه جلوگیری از شیوع ویروس است. و تنها وقتی جواب می‌دهد که همه با هم انجامش دهیم.» او به آن‌ها توصیه می‌کند که کمی آرام بگیرند، شاید بهتر باشد که فیلم‌ ببینند یا سرگرمی تازه‌ای برای خود کشف کنند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دنیرو، آنتونی و «دنی دویتو» نیز هر کدام با ارسال پیام‌های مشابهی از مردم تقاضا کردند که در خانه‌های خود بمانند و از جان دیگران به ویژه افراد سالخورده محافظت کنند. دویتو می‌گوید: «افراد جوان می‌توانند به این ویروس مبتلا شوند و آن را به کهن‌سالان منتقل کنند و تا به خودتان بیایید می‌بینید که من از دست رفته‌ام. کمی تلویزیون ببینید، چرا این کار را نمی‌کنید؟»

دنیرو می‌گوید: «خواهش می‌کنم از خانه بیرون نروید. چشم از شما برنمی‌دارم.» سپس دو انگشتش را به سمت چشم‌هایش و بعد دوربین حرکت می‌دهد. آنتونی نیز توصیه می‌کند: «مانند من کمی به موسیقی گوش دهید. فیلم خوبی تماشا کنید. با خانواده‌ی خود گفتگو کنید. با کامپیوتر کاری خلاقانه انجام دهید یا چنین چیزهایی. در خانه بتمرگید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید