news-background
news-background

اولین تریلر انیمیشن The Willoughbys نت‌فلیکس منتشر شد

 

نت‌فلیکس سال‌هاست که به تولید عناوین اریجینال می‌پردازد اما اولین انیمیشن اختصاصی خودش را چند ماه قبل عرضه کرد. پاییز گذشته شبکه فیلم «کلاوس» (دانلود انیمیشن Klaus با لینک مستقیم) را منتشر ساخت و جوایز زیادی را هم به خانه برد. دیری نگذشت که انیمیشن فرانسوی «بدنم را گم کرده‌ام» (دانلود انیمیشن I Lost My Body با لینک مستقیم) از راه رسید. هر دوی این فیلم‌ها نامزد اسکار بهترین انیمیشن شدند. نت‌فلیکس امیدوار است که با «خانواده‌ی ویلابی» (دانلود انیمیشن The Willoughbys با لینک مستقیم) همان موفقیت‌ها را تکرار کند.

نت‌فلیکس ساعاتی پیش اولین تریلر این انیمیشن را رونمایی کرد. «خانواده‌ی ویلابی» از کتاب پرفروشی نوشته‌ی «لوئیس لوری» نویسنده‌ی آمریکایی اقتباس شده و داستانی در مورد گروهی از خواهر و برادرها روایت می‌کند که متوجه می‌شوند والدین‌شان به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند و برای‌شان وقت نمی‌گذارند. آن‌ها والدین خود را به تعطیلات می‌فرستند اما به زودی اتفاقات ناگواری روی می‌دهد. در این انیمیشن «آلیسیا کارا»، «ویل فورت»، «مایا رودالف»، «جین کراکوفسکی»، «شان کالن»، «تری کروز»، «مارتین شورت»، و «ریکی جرویز» صداپیشگی‌ می‌کنند. کارگردانی فیلم نیز به «کریس پرن» سپرده شده و نویسندگی آن به «مارک استنلی».

پرن در سال ۲۰۱۳ فیلم «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲» (دانلود انیمیشن Cloudy With a Chance of Meatballs 2 با لینک مستقیم) را کارگردانی کرده و سابقه‌ی مشارکت در تولید فیلم‌هایی مانند «فصل شکار» (Open Season) در سال ۲۰۰۶ و «موج‌سواری» (Surf's Up) در سال ۲۰۰۷ را دارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید