news-background
news-background

«فایونا اپل» از «شب‌ زجرآور» خود با «پل توماس اندرسون» و «کوئنتین تارانتینو» می‌گوید

اپل همزمان با انتشار آلبوم جدیدش از رابطه‌ی زجرآور و آشفته‌ی خود با «پل توماس اندرسون» گفته است.

«فایونا اپل» در مصاحبه با «نیویورکر» به مناسبت انتشار آلبوم جدیدش (Fetch the Bolt Cutters)، از رابطه‌ی خود با «پل توماس اندرسون» گفته است که به اعتقاد او تحقیرآمیز بوده. این دو در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر آشنا شدند، همان سالی که اندرسون با «شب‌های عیاشی» (دانلود فیلم Boogie Nights با لینک مستقیم) نامی برای خود دست و پا کرده بود. اپل و اندرسون برای تفریح کوکائین و اکستاسی استعمال می‌کرده‌اند، اما اپل می‌گوید تجربه‌ی شبی دردناک به همراه اندرسون و «کوئنتین تارانتینو» باعث شده که او از کارگردان جدا شود.

نیویورکر می‌نویسد: «[اپل] کوکائین را سال‌ها قبل ترک کرده، از وقتی که «یک شب مشقت‌بار» را در خانه‌ی «کوئنتین تارانتینو» گذرانده و به حرف‌های خودستایانه‌ی او اندرسون گوش داده. او به شوخی می‌گوید: «هر کسی که اعتیاد دارد باید در یک سالن سینمای خصوصی با تارانتینو و اندرسون حبس شود تا دیگر هرگز هوس استعمال مواد نکند.»»

اپل در ادامه رابطه‌ی عاشقانه‌ی خود با اندرسون را «زجرآور و آشفته» توصیف می‌کند. پس از آشنایی، اندرسون او را تا هاوایی دنبال می‌کند جایی که آن‌ها رابطه‌ی خودشان را «مستحکم» می‌کنند. کسانی که «عشق گیج» (Punch-Drunk Love) اندرسون را دیده باشد می‌دانند که شخصیت «بری ایگان»‌ با بازی «آدام سندلر» با عشق زندگی‌اش «لینا» با بازی «امیلی واتسون» دقیقاً همین کار را می‌کند. اپل می‌گوید: «یادم هست که در بار یک هتل او را ملاقات کردم و او مرا مسخره کرد.»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اپل می‌گوید اخلاق اندرسون رابطه‌ی آنان را در مقاطعی غیرقابل تحمل کرده. اپل تصمیم می‌گیرد پس از مراسم اسکار سال ۱۹۹۸ با پدرش زندگی کند چرا که اندرسون یک صندلی را به دیوار اتاق کوبیده. اپل به یاد می‌آورد که با خود می‌گفته است: «لعنت به این رابطه.» اندرسون در آن سال برای «شب‌های عیاشی» نامزد اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال شد اما رقابت را به «مت دیمون» و «بن افلک» برای نویسندگی «ویل هانتیگ خوب» (Good Will Hunting) واگذار کرد.

اپل ضمناً به یاد می‌آورد که یک بار وقتی اندرسون با اتومبیل او را به دانشکده‌ی یوسی‌ال‌ای می‌برده خشمگین شده و بیرونش انداخته، اما به او صدمه نزده است. «نیویورکر» در ادامه می‌نویسد: «در مهمانی‌ها، اندرسون در گوش‌اش حرف‌های ناخوشایندی زمزمه می‌کرده و او را یک شریک بد می‌خوانده، در حالی که رفتار بدی از خود نشان نمی‌داده.» اندرسون تاکنون واکنشی به ادعاهای اپل نشان نداده است.

تاریخ انتشار آلبوم جدید اپل مشخص نیست. اندرسون اما در حال طی کردن مراحل پیش‌تولید فیلم جدیدش در لس‌آنجلس است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۰۲

دیگه جوری شده زندگی خصوصیشون رو میگن بعد فوری مردمم علیه یکیشون جبهه گیری میکنن چیزی مثل مورد جانی دب که طرف میگفت کتک خوردم و بعدا خودش تو زرد از آب دروومد

نمایش اسپویل
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۴۵

دو آدم مغرور به موفقیت در جوانی درگیر مواد مخدر پ.ت.ا هم اصلا بهش نمیومد آدم عصبی ای باشه و انگار مثل قیافش آروم نبود

نمایش اسپویل
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۵۱

خب نمونه‌ی یه طرفه ب قاضی رفتن میشه این. اون بد بود اون فلان اون بیسار اینجا ی سوال مطرح میشه، تو چیکار کردی ک اون این حرکتو میزده؟! تو حرفای ناخوشایند نمیزدی؟! یا نکنه بلد نیستی اصن؟!

نمایش اسپویل
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۱۱

پ.ت .اس دیگه کیه؟

نمایش اسپویل
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۴۸

رفیق این اصلا افشاگری نبود آدم باید مثل پ.ت .اس باشه تا زندگی معنا داشته باشه

نمایش اسپویل