news-background
news-background

ستاره Sonic the Hedgehog از همکاری با «جیم کری» و دنباله‌های بعدی فیلم می‌گوید

«جیمز مارسدن» ستاره‌ی «سونیک خارپشت» (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم) فاش کرد که دنباله‌هایی برای فیلم ساخته می‌شود. او در مصاحبه با ورایتی می‌گوید برای بازی در چند دنباله با پارامونت قرارداد امضاء کرده است. «سونیک خارپشت» پس از انتشار تریلری که با واکنش‌های منفی مواجه شد، اکرانی موفقیت‌آمیز داشت. نماهای پایانی فیلم به نویسندگان این امکان را می‌دهند که داستان‌های تازه‌ای روایت شود.

مارسدن در آغاز می‌گوید: «نمی‌دانم اجازه دارم این حرف را بزنم یا نه، در هر چند فیلمی که بخواهند بازی می‌کنم. بله، این پاسخ ابهام‌آمیز من است. گروه بسیار خوبی از افراد در این فیلم همکاری کردند و دیدن جیم [کری] که دوباره بازی لحظات خوشی را رقم می‌زد بسیار لذت‌بخش بود. فکر می‌کنم این فیلم دومین افتتاحیه‌ی پرفروش دوران بازیگری او باشد. از این آمار شگفت‌زده شدم. او همیشه لبخند می‌زد و همه را در آغوش می‌گرفت. رفتار او بسیار پسندیده بود.»

او در ادامه می‌گوید: «در دوران دبیرستان او را الگو قرار می‌دادم و سریال طنز «در رنگ‌های زنده» (In Living Color) او را نگاه می‌کردم. اینکه کمی از بازیگری فاصله گرفت و با سریالی برای شبکه‌ی شوتایم و سپس این فیلم بازگشت، و اینکه به روش‌های فوق‌العاده‌ی خودش در نقش فرو رفت و از آن لذت برد، برای من شوق‌انگیز بود زیرا او همیشه منبع الهام من است. دیدن او بسیار لذت‌بخش بود. او دستانش را به دور همه حلقه می‌کرد و می‌گفت: «رفیق، عجب تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای. با گروهی بهتر از این نمی‌شد موفقیتی از این نوع کسب کرد.»»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«سونیک خارپشت» از بازی ویدیویی محبوبی به همین نام که در دهه‌ی ۱۹۹۰ توسط سگا به بازار آمد اقتباس شد. «سونیک» سریع‌ترین خارپشت دنیاست و روی زمین به دنبال اقامت‌گاهی جدید. در این کمدی لایو-اکشن، سونیک و بهترین دوستش «تام واچوفسکی» با بازی مارسدن سعی می‌کنند از زمین در برابر «دکتر روباتنیک» با بازی کری محافظت کنند و مانع از اجرای نقشه‌های شوم او شوند. «بن شوارتز» به جای شخصیت «سونیک» صداپیشگی می‌کند.

مارسدن در بخش دیگری از مصاحبه در پاسخ به این پرسش در مورد فیلم «طلسم‌شده» (Enchanted) که در سال ۲۰۰۷ با بازی «ایمی آدامز»، «جیمز مارسدن»، «پاتریک دمپسی»، «سوزان سراندن» و «ادینا منزل» و دنباله‌ی آن که «رهایی از طلسم» (Disenchantment) نام گرفته می‌گوید امیدوار است به زودی وارد مرحله‌ی تولید شود وگرنه سالخوردگی به او اجازه‌ی بازی دوباره در فیلم را به او نخواهد داد. مارسدن خنده‌کنان‌ می‌گوید: «امیدوارم این اتفاق بیفتد. به زودی دیگر آنقدر جوان نخواهم بود که بتوانم جست و خیز کنم و شمشیر بزنم.» تاکنون تنها کارگردانی دنباله‌ی «طلسم‌شده» توسط «آدام شنکمن» به تأیید رسیده است.

«سونیک خارپشت» به‌تازگی با کیفیت‌های دیجیتال (WEB-DL) عرضه شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید